Browser-ul Google Chrome va oferi funcţii noi de inteligenţă artificială

google,alphabet, motor de cautare, gigant tehnologic american Sursa foto: Unsplash / Mitchell Luo

Browser-ul Google Chrome va oferi o serie de noi funcţii de inteligenţă artificială, care vor facilita, printre altele, căutarea informaţiilor accesate anterior şi compararea produselor, transmite News.ro.

Utilizatorii browser-ului Chrome vor putea adresa întrebări în limbaj natural legate de istoricul de navigare pentru a găsi uşor informaţii accesate anterior.

De exemplu, în loc să caute într-o lungă listă de site-uri vizitate, utilizatorul poate întreba, tastând în bara de adrese, ”de la ce restaurant am comandat pizza acum două săptămâni?”.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Google aduce şi funcţionalitatea Lens în browser-ul său, care va permite utilizatorilor să selecteze şi să caute informaţii despre orice fără a părăsi site-ul activ. Lens poate identifica conţinutul din imaginii şi filmări.

În fine, tot cu ajutorul AI-ului, Chrome va putea face comparaţii între produsele deschise în paralel în până la 10 tab-uri – evidenţiind asemănările şi deosebirile dintre acestea la nivelul dotărilor tehnice, al preţurilor şi al recenziilor primite de la clienţi.

Toate noutăţile vor fi implementate în versiunea pentru desktop a browser-ului şi vor fi disponibile, pentru început, doar în Statele Unite.