BREAKING A7 Buzău – Focșani. Loturile 1,2 și 4 se vor da în circulație la jumătatea lunii octombrie, anunță Sorin Grindeanu/ UMB avea ca termen loturile 1 și 4 în august 

A7 Autostrada Moldovei Buzau Focsani Lotul 3

Loturile 1, 2 și 4 ale Autostrăzii Moldovei A7 se vor da în circulație la jumătatea lunii octombrie, iar podul și lotul 3 vor fi gata la finalul lunii noiembrie, a declarat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Reamintim faptul că ministrul Grindeanu a anunțat că primii kilometri din Autostrada Moldovei (A7) ar urma să fie deschiși la sfârșit de iulie, început de august. Acesta era și termenul pe care UMB îl avea pentru finalizarea celor două loturi (lot 1 și 4), după cum a scris Economedia aici, dar se pare că acest termen va fi întârziat.

„Din aceste 4 loturi sunt la 82% medie, cele 4 loturi dintre Buzău și Focșani. Prin urmare, lotul 1 si 2 și lotul 4 vor fi date în ciruclație la jumătatea lunii octombrie. Podul și lotul 3 undeva pe finalul lunii noiembrie. Se va circula pe cei 82 km în această toamnă între Buzău și Focșani”, a declarat Sorin Grindeanu.

Lotul 1 Buzău – Vadu Pașii are cu o lungime totală de 4,6 km de autostradă, alături de aproximativ 8 km de drum de legătură. Termenul de finalizare pentru UMB era inițial luna august a acestui an.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Segmentul va avea 1 nod rutier și 4 poduri și pasaje (din care cel peste râul Buzau va fi al doilea ca lungime în România – aproximativ 1,3 km).

Asociația Pro Infrastructura arăta, la începutul lunii iulie, că firma băcăuană UMB a stabilit probabil un record național, așternând un volum uriaș de umpluturi și asfalt pe un singur proiect într-un asemenea interval de timp, pe A7 Buzău-Focșani, însă șoferii tot nu vor putea circula pe toți cei 80 de kilometri dintre Buzău și Focșani în 2024.

Lotul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni, cu o lungime de 36,1 km, este tot „în curtea” UMB. Lucrările de artă vizează construcția a 18 poduri și un pasaj, din care podul de 380 m peste DJ 205R și pârâul Râmna este de o complexitate tehnică ridicată.

Pe lotul 4 Mândrești Munteni – Focșani Nord este cunoscut drept „cocoașa Focșani”, cu 10,9 km de autostradă, la care se adaugă alți câțiva km de drum de legătură cu DN2 și DN2D. Termenul de finalizare era trimestrul III al acestui an. Lucrările de artă vizează construcția a 6 poduri și un pasaj, precum și a 2 noduri rutiere, drumul de legătură cu A7 fiind delimitat cu parapete de tip New Jersey.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Bravo lor! Bine lucrat! Întârzie puțin cu lotul 1 (2 luni), și lotul 4 (can 1 lună) și termină ”grosul” loturile 2 și 3 cu 5 – 6 luni mai devreme. Felicitări constructorului!

  2. Apropo, „cocoașa” are termen pe 17 septembrie 2024! Ar fi bine să corecați. Sau poate că nu. Depinde ce vă convine mai mult 🙂

  3. Ce înțelegem din acest articol ?
    1. Că lucrările sunt întârziate pe lotul 1 și lotul 4 .
    2. Că Pro – Infrastructura ne-a avertizat că lucrările vor fi întârziate.
    3. Nimic despre devansarea lucrărilor pe loturile 2 și 3 !
    4. Nimic despre perspectiva pozitivă de a da in folosință un tronson de autostradă de peste 80 de km in funcțiune .
    Concluzia subliminală a articolului : UMB nu respectă contractele !
    Nu e frumos ECONOMEDIA .RO !
    Și apropo , niciun cuvânt despre diferența intre lucrările executate , facturi trimise beneficiarului si plățile făcute . Este vorba de MILIARDE de lei !
    In rest numai de bine.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.