OpenAI anunţă că ChatGPT, chatbot-ul care a declanşat frenezia AI-ului din ultimii doi ani, a ajuns să fie folosit de 200 de milioane de utilizatori pe săptămână, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Astfel, ChatGPT are acum de două ori mai mulţi utilizatori decât în urmă cu zece luni, când atingea nivelul de 100 de milioane de utilizatori.

Laudele producătorului OpenAI nu se termină aici. Acesta spune că 92% dintre companiile din Fortune 500 îi folosesc produsele.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

În acelaşi timp, nivelul de utilizare al API-ului (folosit pentru funcţionarea soluţiilor terţe) s-a dublat după ce compania a lansat GPT-4o Mini, un model lingvistic mai rapid şi mai ieftin.

ChatGPT a fost lansat pe finalul anului 2022 şi, de atunci, şi-a crescut rapid numărul de utilizatori, dând totodată startul unei adevărate curse de dezvoltare a inteligenţei artificiale, la care participă acum numeroase companii, inclusiv Google, Microsoft şi Meta.

Acum, se aşteaptă ca, în mai multe regiuni ale lumii, să fie adoptate norme de reglementare care să vizeze unele dintre aspectele negative ale tehnologiei, precum răspândirea informaţiilor false.