Compania de Drumuri a semnat joi cu compania spaniolă Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial contractul pentru Studiul de Fezabilitate pentru lotul Caransebeș – Lugoj, lotul 4 (50 km) al drumului de mare viteză Filiași – Lugoj „Autostrada Sudului”, a anunțat CNAIR. Primele trei loturi, de la Filiași la Caransebeș au contracte semnate pentru studiul de fezabilitate cu DP Consult, Egis și Proiect Consult Regiunea Transilvania.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania spaniolă Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial are la dispoziție 16,07 milioane lei (fără TVA) și 21 de luni pentru finalizarea contractului (din care 20 de luni sunt alocate elaborării SF) pe lotul 4 Caransebeș – Lugoj.

„A fost semnat astăzi contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate (SF) necesar construcției drumului de mare viteză Caransebeș – Lugoj (aproximativ 50 km)!

Construirea Drumului de Mare Viteză Caransebeș – Lugoj are ca obiective pricipale:
– reducerea timpului de călatorie și creșterea vitezei medii de deplasare între localitățile Caransebeș și Lugoj,
– asigurarea unei conexiuni cu viitorul drum expres Craiova – Târgu Jiu și cu Centura Municipiului Târgu Jiu,
– îmbunatățirea condițiilor de siguranță a traficului rutier,
– reducerea numărului de accidente și îmbunatățirea parametrilor de confort în traficul rutier.
Contractul este finanțat prin Programul Transport (PT)”, a transmis CNAIR.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

După construcție, sectorul de drum de mare viteză Caransebeș – Lugoj va asigura conexiunea și cu viitorul Drum expres Craiova – Târgu Jiu.

Până în prezent au fost semnate și se află în derulare contractele pentru 3 loturi ale drumului de mare viteză Filiași – Lugoj:

– Lotul 1 (Filiași-Drobeta Turnu Severin), în lungime de 70 km. Contractul a fost semnat în data de 10 iunie 2023 și are o perioadă de derulare de 20 de luni (18 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate)
– Lotul 2 (Drobeta Turnu Severin – Domașnea) în lungime de 65 km. Contractul a fost semnat în 4 iulie 2023 și are o durată de 28 de luni (26 de luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate).
– Lotul 3 (Domașnea-Caransebeș) cu o lungime de 45 km. Contractul a fost semnat în 13 septembrie 2023 și are o durată de 24 de luni (22 de luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate).

Sunt termene realiste care permit ulterior construcția acestui drum de mare viteză într-o perioadă de timp decentă”, afirma, la lansarea licitațiilor, ministrul Sorin Grindeanu.

Pe 1 aprilie, CNAIR a lansat în consultare publică traseul primului lot al Drumului de mare viteză Filiași-Lugoj. De la Craiova la Filiași (52 km.) profilul este Autostradă, iar Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici pe 28 martie 2024.