MullenLowe România, agenției de creație, marketing și brand strategy își mărește echipa. Alex Petrescu este numit în funcția de Creative Director, iar Simina Leotescu în funcția de Strategy Director. Cei doi au o experiență vastă în publicitate și diverse premii în domeniu, potrivit unui comunicat de presă.
Alex Petrescu este absolvent al Facultății de Automatică și Calculatoare din cadrul Politehnicii București și a mai lucrat în IT înainte de tranziția către publicitate. A debutat ca strateg și a trecut în domeniul creației, unde a ocupat rolul de Creative Strategist. Alex Petrescu deține o experiență în publicitate, anterior a ocupat funcția de Creative Strategist, iar campaniile pe care le-a coordonat au câștigat diverse premii printre care Cannes Lions, Golden Drum, LIA, ADC*E, Eurobest, Red Dot și Effie.
„Nu am fost niciodată un Creative Director de manual. Pentru că advertisingul m-a purtat mereu între două lumi. Cea a strategiei, unde datele și insighturile conturează ideile. Și cea a creației, unde ideile capătă formă și impact. Și aproape tot timpul mi se spunea că trebuie să aleg între ele. Fiind încăpățânat, eu am ales să nu aleg. Pentru că-mi place mult prea mult echilibristica mentală dintre logică și imaginație. Până la urmă, advertisingul relevant asta și obține. Și mă bucur că, în sfârșit, la MullenLowe România am ocazia să lucrez cu Simina. Sunt sigur că afinitatea noastră pentru simplitate, problematizare corectă și tensiuni curate ne va ajuta să facem din produsul creativo-strategic MullenLowe unul dintre cele mai bune din țară și din regiune”, a declarat Alex Petrescu, Creative Director MullenLowe România.
Cu o experiență de 25 de ani, Simina Leotescu a ocupat în trecut diferite funcții precum director de strategie, manager de agenție, antreprenor și profesor colaborator.
„Simon & Garfunkel, Starsky & Hutch, Beavis & Butt-Head, Dolce & Gabbana, Jordan & Pippen: o listă scurtă din lungaaa listă de duo-uri. Știm cu toții puterea specială a unui duo și, în domeniul nostru, relația esențială dintre un art & copy. Cred cu tărie că un director de creație și-unul de strategie trebuie să fie la fel de sudați precum un art & copy. Și mă bucur că, alături de Alex, nu contează dacă-i „a mea” (egoul), intervine „ba nu, ba da” (debate-ul constructiv), iar „să am dreptate” e înlocuit de „să fie cea mai potrivită, bună” soluție sau idee. Plusez un pic, evidențiind că acest parteneriat atipic mă atrage și pentru trio-ul proaspăt alăturat: un director de creație atipic, un director de strategie atipic, un manager de agenție atipic, toți cu background de strategi și-o dragoste mare pentru creație”, a declarat Simina Leotescu, Director de Strategie MullenLowe România.
De-a lungul cariereisale, Simina a lucrat cu branduri din diverse industrii precum McDonald’s, Pepsi sau HBO la nume locale precum Rienergy, Furazolidon, Napolact, Boromir, Radio Guerrilla sau BCR. Campaniile la care a contribuit direct au câștigat peste 20 de premii Effie.
Aceasta fost selectată ca fiind una dintre femeile din industriile creative din România care să fie promovată la Cannes și este jurat la Effie Awards de peste 15 ani.
MullenLowe România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.