Aplicațiile Samsung, preinstalate pe smartphone-urile companiei, nu vor mai irita utilizatorii cu reclame. Așa cum a promis din luna august, Samsung a început să elimine reclamele din propriile telefoane, scrie Profit.ro.
Samsung decisese să vândă reclame într-un moment în care vânzările smartphone-urilor companiei nu păreau să meargă foarte bine. În ultima vreme, însă, compania coreeană a reușit să stabilească mai multe surse noi de venituri, inclusiv prin noi înțelegeri cu giganții americani Google și Microsoft.
Ca efect, Samsung a decis să le facă pe placă utilizatorilor care-i cumpără smartphone-urile inclusiv cu peste 1.000 de euro și a decis să renunțe la reclamele. Acestea dispar din majoritatea aplicațiilor preinstalate pe telefoanele companiei, precum Samsung Weather sau Samsung Health.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Excepție va face doar Samsung Pay, care va avea în continuare o secțiune de oferte.
Dacă utilizatorii smartphone-urilor Samsung se pot considera norocoși, după ce au scăpat măcar de unele din reclamele care-i asaltează, nu același lucru se poate spune de posesorii televizoarelor smart ale companiei coreene, care se vor lupta în continuare cu reclamele din meniu și alte locuri ale interfeței grafice.