Aplicațiile Samsung, preinstalate pe smartphone-urile companiei, nu vor mai irita utilizatorii cu reclame. Așa cum a promis din luna august, Samsung a început să elimine reclamele din propriile telefoane, scrie Profit.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Samsung decisese să vândă reclame într-un moment în care vânzările smartphone-urilor companiei nu păreau să meargă foarte bine. În ultima vreme, însă, compania coreeană a reușit să stabilească mai multe surse noi de venituri, inclusiv prin noi înțelegeri cu giganții americani Google și Microsoft.

Ca efect, Samsung a decis să le facă pe placă utilizatorilor care-i cumpără smartphone-urile inclusiv cu peste 1.000 de euro și a decis să renunțe la reclamele. Acestea dispar din majoritatea aplicațiilor preinstalate pe telefoanele companiei, precum Samsung Weather sau Samsung Health.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Excepție va face doar Samsung Pay, care va avea în continuare o secțiune de oferte.

Dacă utilizatorii smartphone-urilor Samsung se pot considera norocoși, după ce au scăpat măcar de unele din reclamele care-i asaltează, nu același lucru se poate spune de posesorii televizoarelor smart ale companiei coreene, care se vor lupta în continuare cu reclamele din meniu și alte locuri ale interfeței grafice.