Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a anunțat luni că a primit 10 oferte la licitația pentru supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție pe lotul 2 B Grințieș – Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii A8.
Pentru acest contract, Compania Națională de Investiții Rutiere a stabilit o valoare estimată de 66 milioane lei, o durată de 118 luni (14 luni etapa de proiectare, 40 de luni pentru supervizarea execuției și 60 de luni durata garanției).
Ofertele depuse:
- Mega Muhendislik Mușavirlik A.Ș (Ofertant unic)
- IRD ENGINEERING (Ofertant unic)
- Civil Engineering Institute ,,Macedonia” JSc. Skopje (Ofertant unic)
- TECNIC Consulting Engineering România (Ofertant unic)
- INTECSA ENGINEERING GROUP, S.A.U (Ofertant unic)
- Asocierea MGGP (Lider), MGGP ENGINEERING S.R.L., KONSENT
- Asocierea VIADIF CONSULT (Lider), M INSTAL
- Asocierea VENTURO INVESTMENT (Lider), AE DOZORING
- Asocierea K-BOX CONSTRUCTION DESIGN (Lider), INITIATIVE EXCLUSIVE CONSULTING MANAGEMENT, DOHWA ENGINEERING
- Asocierea PYCO PROYECTOS, ESTUDIOS Y CONSTRUCCIONES, S.A. (Lider), BUREAU VERITAS
Serviciile pe care trebuie să le asigure consultantul în cadrul contractului de supervizare:
• Servicii de management de proiect și consultanță pentru Beneficiar;
• Servicii de supervizare privind obținerea acordurilor si autorizațiilor necesare pentru derularea Contractului;
• Servicii de supervizare a proiectării și execuției lucrărilor la standarde de înaltă calitate, cu respectarea normativelor, standardelor și a legislației în vigoare, evaluarea și aprobarea lucrărilor, cantităților, materialelor, echipamentelor etc., în calitatea sa de „Supervizor” conform prevederilor Condițiile Contractului de Lucrări pe durata perioadei de proiectare și a perioadei de execuție a lucrărilor, astfel încât Antreprenorul să execute lucrări de bună calitate și să finalizeze proiectarea și execuția lucrărilor în perioada specificată în Contractul de lucrări;
• Servicii de supervizare pe durata perioadei de garanție a lucrărilor aferente Contractului de “Proiectare și Execuție AUTOSTRADA TÂRGU MUREȘ – TÂRGU NEAMȚ – SECȚIUNEA II: MIERCUREA NIRAJULUI – LEGHIN” – Lot 2 B Grințieș – Pipirig”, astfel încât Antreprenorul să execute lucrările de remediere a defectelor apărute în perioada de garanție pentru lucrările executate.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Finanțarea contractului este asigurată din fonduri europene, prin Programul Transport 2021-2027 și din fonduri de la Bugetul de Stat.
Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a primit două oferte la licitația pentru proiectarea și execuția lotului 2 B Grințieș – Pipirig. Constructorul băcăuan UMB și turcii de la Mapa se bat pentru construcția acestui lot, cel mai dificil al secțiunii montane de pe Autostrada Unirii (A8).
Lotul 2 B Grințieș – Pipirig care se desfășoară în județul Neamț are o lungime de 31,5 kilometri și este cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii A8 Târgu Mureș – Iași – Ungheni. Lungimea pasajelor și a tunelurilor este de aproximativ 20 de kilometri, reprezentând aproape 70% din lungimea totală a lotului. Valoarea maximă a contractului este de 6,9 miliarde lei (fără TVA).
Capacități tehnice:
• 16 tuneluri -dintre acestea, 5 tuneluri sunt prevăzute cu a treia bandă/sens, bandă pentru vehicule lente;
• 60 de poduri și viaducte, două poduri cu peste 1000 de metri lungime, cel mai lung fiind podul peste râul Bistrița și DN 15 -1275 metri.
Pentru proiectarea și execuția acestui lot, CNIR a primit două oferte de la constructori din România, Bosnia-Herțegovina și Turcia.