Autostrada Unirii (A8): CNIR a primit 10 oferte la licitația pentru supervizarea lucrărilor pe lotul Grințieș – Pipirig, cel mai dificil segment al A8

Autostrada Unirii A8, Lotul Grințieș Pipirig Autostrada Unirii A8, Lotul Grințieș Pipirig

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a anunțat luni că a primit 10 oferte la licitația pentru supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție pe lotul 2 B Grințieș – Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii A8.

Pentru acest contract, Compania Națională de Investiții Rutiere a stabilit o valoare estimată de 66 milioane lei, o durată de 118 luni (14 luni etapa de proiectare, 40 de luni pentru supervizarea execuției și 60 de luni durata garanției).

Ofertele depuse:

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
  1. Mega Muhendislik Mușavirlik A.Ș (Ofertant unic)
  2. IRD ENGINEERING (Ofertant unic)
  3. Civil Engineering Institute ,,Macedonia” JSc. Skopje (Ofertant unic)
  4. TECNIC Consulting Engineering România (Ofertant unic)
  5. INTECSA ENGINEERING GROUP, S.A.U (Ofertant unic)
  6. Asocierea MGGP (Lider), MGGP ENGINEERING S.R.L., KONSENT
  7. Asocierea VIADIF CONSULT (Lider), M INSTAL
  8. Asocierea VENTURO INVESTMENT (Lider), AE DOZORING
  9. Asocierea K-BOX CONSTRUCTION DESIGN (Lider), INITIATIVE EXCLUSIVE CONSULTING MANAGEMENT, DOHWA ENGINEERING
  10. Asocierea PYCO PROYECTOS, ESTUDIOS Y CONSTRUCCIONES, S.A. (Lider), BUREAU VERITAS

Serviciile pe care trebuie să le asigure consultantul în cadrul contractului de supervizare:

• Servicii de management de proiect și consultanță pentru Beneficiar;
• Servicii de supervizare privind obținerea acordurilor si autorizațiilor necesare pentru derularea Contractului;
• Servicii de supervizare a proiectării și execuției lucrărilor la standarde de înaltă calitate, cu respectarea normativelor, standardelor și a legislației în vigoare, evaluarea și aprobarea lucrărilor, cantităților, materialelor, echipamentelor etc., în calitatea sa de „Supervizor” conform prevederilor Condițiile Contractului de Lucrări pe durata perioadei de proiectare și a perioadei de execuție a lucrărilor, astfel încât Antreprenorul să execute lucrări de bună calitate și să finalizeze proiectarea și execuția lucrărilor în perioada specificată în Contractul de lucrări;
• Servicii de supervizare pe durata perioadei de garanție a lucrărilor aferente Contractului de “Proiectare și Execuție AUTOSTRADA TÂRGU MUREȘ – TÂRGU NEAMȚ – SECȚIUNEA II: MIERCUREA NIRAJULUI – LEGHIN” – Lot 2 B Grințieș – Pipirig”, astfel încât Antreprenorul să execute lucrările de remediere a defectelor apărute în perioada de garanție pentru lucrările executate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Finanțarea contractului este asigurată din fonduri europene, prin Programul Transport 2021-2027 și din fonduri de la Bugetul de Stat.

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a primit două oferte la licitația pentru proiectarea și execuția lotului 2 B Grințieș – Pipirig. Constructorul băcăuan UMB și turcii de la Mapa se bat pentru construcția acestui lot, cel mai dificil al secțiunii montane de pe Autostrada Unirii (A8).

Lotul 2 B Grințieș – Pipirig care se desfășoară în județul Neamț are o lungime de 31,5 kilometri și este cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii A8 Târgu Mureș – Iași – Ungheni. Lungimea pasajelor și a tunelurilor este de aproximativ 20 de kilometri, reprezentând aproape 70% din lungimea totală a lotului. Valoarea maximă a contractului este de 6,9 miliarde lei (fără TVA).

Capacități tehnice:

• 16 tuneluri -dintre acestea, 5 tuneluri sunt prevăzute cu a treia bandă/sens, bandă pentru vehicule lente;

• 60 de poduri și viaducte, două poduri cu peste 1000 de metri lungime, cel mai lung fiind podul peste râul Bistrița și DN 15 -1275 metri.

Pentru proiectarea și execuția acestui lot, CNIR a primit două oferte de la constructori din România, Bosnia-Herțegovina și Turcia.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.