Furla, brand italian de lux, continuă să se extindă pe piața din România și deschide două magazine în afara Capitalei

Pe scurt

  • Furla deschide două magazine noi în România, în parteneriat cu grupul Iulius, extinzându-și prezența în afara Bucureștiului.
Articolul integral continuă mai jos
FURLA Palas Iasi 02 Sursa foto: Iulius

Furla, brand italian de lux, recunoscut pentru colecțiile sale de genți și accesorii din piele, dar și de încălțăminte, continuă să se extindă pe piața din România și deschide două noi magazine, prin parteneriatul cu grupul Iulius, dezvoltator de mall-uri și alte proiecte imobiliare. Pe 11 martie 2025, Furla a inaugurat primul său magazin din afara Bucureștiului, în Palas Mall Iași.

De asemenea, brandul va fi prezent și în Cluj-Napoca, în cadrul proiectului Rivus, aflat încă în fază de dezvoltare, unde va deschide atât un magazin monobrand, cât și un spațiu în cadrul conceptului multibrand Mamaquilla, potrivit unui comunicat de presă.

„Deschiderea noului magazin Furla în Iași marchează un nou pas în expansiunea noastră, reafirmând angajamentul de a aduce eleganța și stilul italian mai aproape de clienții din întreaga țară. Privim cu entuziasm către acest nou capitol și către viitoarele deschideri, inclusiv în Cluj”, a declarat Cristian Negoiță, Director General – Millenium Pro Design SRL.

Brandul a fost fondat în Bologna de către Aldo Furlanetto în 1927 și este recunoscut la nivel global pentru designul său minimalist, paleta variată de culori și calitatea artizanatului italian.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În prezent, compania cuprinde peste 1.600 de puncte de vânzare la nivel global, dintre care 1.200 sunt magazine multibrand. Rețeaua monobrand se află în 100 de țări, incluzând 223 de magazine, dintre care 128 magazine proprii și 95 outlet-uri, 114 francize dintre care si Furla din București și 39 locații în travel retail.

Rivus, proiectul dezvoltat de Iulius și Atterbury Europe, reprezintă o investiție de peste 500 de milioane de euro și va transforma o zonă industrială de 14 hectare într-un spațiu multifuncțional, cu retail, birouri, spații culturale și verzi, un centru de arte performative și zone de entertainment. Rivus se află în etapa de obținere a autorizației de construire, după ce, în luna august, a fost aprobat Planul Urbanistic Zonal de către Consiliul Local.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.