Furla, brand italian de lux, recunoscut pentru colecțiile sale de genți și accesorii din piele, dar și de încălțăminte, continuă să se extindă pe piața din România și deschide două noi magazine, prin parteneriatul cu grupul Iulius, dezvoltator de mall-uri și alte proiecte imobiliare. Pe 11 martie 2025, Furla a inaugurat primul său magazin din afara Bucureștiului, în Palas Mall Iași.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De asemenea, brandul va fi prezent și în Cluj-Napoca, în cadrul proiectului Rivus, aflat încă în fază de dezvoltare, unde va deschide atât un magazin monobrand, cât și un spațiu în cadrul conceptului multibrand Mamaquilla, potrivit unui comunicat de presă.

„Deschiderea noului magazin Furla în Iași marchează un nou pas în expansiunea noastră, reafirmând angajamentul de a aduce eleganța și stilul italian mai aproape de clienții din întreaga țară. Privim cu entuziasm către acest nou capitol și către viitoarele deschideri, inclusiv în Cluj”, a declarat Cristian Negoiță, Director General – Millenium Pro Design SRL.

Brandul a fost fondat în Bologna de către Aldo Furlanetto în 1927 și este recunoscut la nivel global pentru designul său minimalist, paleta variată de culori și calitatea artizanatului italian.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

În prezent, compania cuprinde peste 1.600 de puncte de vânzare la nivel global, dintre care 1.200 sunt magazine multibrand. Rețeaua monobrand se află în 100 de țări, incluzând 223 de magazine, dintre care 128 magazine proprii și 95 outlet-uri, 114 francize dintre care si Furla din București și 39 locații în travel retail.

Rivus, proiectul dezvoltat de Iulius și Atterbury Europe, reprezintă o investiție de peste 500 de milioane de euro și va transforma o zonă industrială de 14 hectare într-un spațiu multifuncțional, cu retail, birouri, spații culturale și verzi, un centru de arte performative și zone de entertainment. Rivus se află în etapa de obținere a autorizației de construire, după ce, în luna august, a fost aprobat Planul Urbanistic Zonal de către Consiliul Local.