Pe piața locală se pregătesc proiecte ale unor hotelurilor de marcă internațională care numără peste 4.500 de camere, potrivit datelor de la Est Hospitality sintetizate într-o analiză Bucharest Real Estate Club și Romanian Property Club. Este vorba despre acorduri semnate care vizează investiții în București și pentru unele dintre cele mai importante centre regionale.
Conform analizei, investițiile vin după o perioadă de creștere economică susținută, investiții majore în infrastructură și integrarea deplină în spațiul Schengen, Jucătorii activi în piața hotelieră din România se așteaptă la câțiva ani foarte buni de dezvoltare, cu numeroase mărci internaționale care ar urma să intre pe piața locală.
Potrivit datelor de la Est Hospitality sintetizate de BREC & RPC, pipelineul hotelurilor de marcă internațională numără peste 4.500 de camere pentru capitala României și pentru unele dintre cele mai importante centre regionale (acorduri semnate).
“În timp ce proiectele pentru București contabilizează 2.272 de camere, din cauza situației urbanistice unele proiecte nu au o dată exactă de deschidere. Pe termen scurt și mediu cele mai așteptate inaugurări din capitala României sunt branduri precum Corinthia sau Mondrian”, arată analiza.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
În ceea ce privește restul țării, Brașovul, deja destinație turistică, se conturează ca unul din cele mai active hub-uri hoteliere în acest moment.
“Orașul a fost inclus pe lista de recomandări a unor publicații precum National Geographic sau Vogue, astfel încât brandurile internaționale hoteliere vizează această destinație. Anul trecut, Swissotel a inaugurat un hotel la Poiana Brasov, în timp ce alte 1.100 de camere sunt în dezvoltare de la branduri precum Hyatt, Kempinski, Mercure, AC by Marriott, Hilton Garden Inn, Ibis Styles, sau Double Tree by Hilton”, arată analiza.
„Concretizarea acestor proiecte va impulsiona atât piața tranzacțiilor cu aceste active noi, cât și investiții substanțiale în modernizarea bazei hoteliere dezvoltate în anii 80’-90’”, a declarat Mircea Drăghici, CEO – EST Hospitality.
Despina Ponomarenco, Fondator BREC & RPC, spune că efervescența de pe piața hotelieră este un bun indicator al dezvoltării accentuate a României, care atrage branduri din toate palierele de la 3, la 4 și 5 stele alături de centre de conferințe cu servicii standardizate.