Adobe lansează agenți AI pentru a îmbunătăți marketingul digital/Vicepreședintele Adobe Experience Cloud:„Vrem să accelerăm procesele care durau luni de zile, în care echipele aşteptau ca programatorii să implementeze schimbările”

Pe scurt

 

  • Compania își extinde influența de la Photoshop la soluții business-to-business.
  • Funcțiile AI oferă personalizare conținut bazată pe sursa de trafic a utilizatorului.
  • Agenții AI optimizează site-urile și procesele de marketing, crescând vânzările.
Articolul integral continuă mai jos
inteligenta artificiala ai Sursa foto: Dreamstime.com © Wrightstudio 

Compania software Adobe lansează agenți cu inteligență artificială, cu scopul de a ajuta firmele în segmentul de marketing digital, transmite Reuters.

Adobe este cunoscută pentru funcții precum Photoshop, însă a pus la dispoziție și o serie de instrumente de software busniess-to business pentru marketing online, generând un sfert din veniturile totale de 21,5 miliarde de dolari, în ultimul an.

Funcții cu inteligență artificiale care vor fi introduse, oferă conținut personalizat pe baza sursei prin care utilizatorul a ajuns la un site. De exemplu, dacă un utilizator tânăr accesează site-ul printr-o reclamă pe TikTok, va vedea un altfel de conținut față de utilizatorul cu o vârstă mai înaintată, ce a ajuns pe site prin motorul de căutare online.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Utilizatorii se aşteaptă tot mai mult să interacţioneze cu site-urile web prin chatbot-uri, similar cu aplicaţiile de inteligenţă artificială conversaţională, precum ChatGPT”, declară Amit Ahuja, vicepreședinte senior al diviziei Adobe Experience Cloud.

Companiile își vor putea personaliza și contextualiza conținutul, optimiza site-ul și crește vânzările prin funcțiile destinate marketingului digital. Specialiștii din marketing vor putea stabili obiective prin îmbunătățirea site-ului, iar agentul AI va recomanda soluții și va modifica ce este necesar, spun experții Adobe. 

De exemplu, dacă un utilizator accesează un site de rezervări de călătorii, dă click pe o reclamă pe Instagram şi întreabă despre disponibilitatea unui sejur, asistentul virtual va putea verifica stocul de oferte şi tipul destinaţiei promovat în reclamă, oferind sugestii mai potrivite.

„Vrem să accelerăm procesele care în trecut durau luni de zile, în care echipele aşteptau ca programatorii să implementeze schimbările”, continuă Ahuja.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.