Compania software Adobe lansează agenți cu inteligență artificială, cu scopul de a ajuta firmele în segmentul de marketing digital, transmite Reuters.
Adobe este cunoscută pentru funcții precum Photoshop, însă a pus la dispoziție și o serie de instrumente de software busniess-to business pentru marketing online, generând un sfert din veniturile totale de 21,5 miliarde de dolari, în ultimul an.
Funcții cu inteligență artificiale care vor fi introduse, oferă conținut personalizat pe baza sursei prin care utilizatorul a ajuns la un site. De exemplu, dacă un utilizator tânăr accesează site-ul printr-o reclamă pe TikTok, va vedea un altfel de conținut față de utilizatorul cu o vârstă mai înaintată, ce a ajuns pe site prin motorul de căutare online.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Utilizatorii se aşteaptă tot mai mult să interacţioneze cu site-urile web prin chatbot-uri, similar cu aplicaţiile de inteligenţă artificială conversaţională, precum ChatGPT”, declară Amit Ahuja, vicepreședinte senior al diviziei Adobe Experience Cloud.
Companiile își vor putea personaliza și contextualiza conținutul, optimiza site-ul și crește vânzările prin funcțiile destinate marketingului digital. Specialiștii din marketing vor putea stabili obiective prin îmbunătățirea site-ului, iar agentul AI va recomanda soluții și va modifica ce este necesar, spun experții Adobe.
De exemplu, dacă un utilizator accesează un site de rezervări de călătorii, dă click pe o reclamă pe Instagram şi întreabă despre disponibilitatea unui sejur, asistentul virtual va putea verifica stocul de oferte şi tipul destinaţiei promovat în reclamă, oferind sugestii mai potrivite.
„Vrem să accelerăm procesele care în trecut durau luni de zile, în care echipele aşteptau ca programatorii să implementeze schimbările”, continuă Ahuja.