Dulcinella România vizează să extindă rețeaua la 100 de locații prin regim de francizare sau operare, până în 2026. Sergiu Diaconu: „Focusul nostru e să producem mai mult și mai bine”

Pe scurt

  • Expansiunea include orașe românești și țări din Europa; urmărind parteneriate din diaspora și alte mari piețe europene.
Articolul integral continuă mai jos
Cofetaria Dulcinella _ design rebranding Sursa: Dulcinella România

Dulcinella România, rețea românească de cofetării și patiserii cu rădăcini basarabene, vizează să ajungă până la final de 2026 la 100 de locații, dintre care peste 80% în sistem de francizare sau operare, potrivit unui comunicat de presă transmis de companie.

Reprezentanții estimează că circa 60% din cifra de afaceri a rețelei va reprezenta venituri din locații francizate sau în operare și în următorii 5-7 ani se așteaptă la o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro anual.

Antreprenorii care aleg una dintre cele două forme de parteneriat au obligația de a cumpăra produse exclusiv de la Dulcinella.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

„A venit acel moment din planul nostru în care noi trebuie să ajungem să nu mai operăm nicio locație, fiindcă suntem producători și focusul nostru e să producem mai mult și mai bine”, declară Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group.

Operarea unei locații Dulcinella se face în baza unei garanții de 15.000 de euro și a unui contract de operare prin care antreprenorul va primi un procent din vânzările produselor. Plățile făcute în magazin de către clienți intră în contul Dulcinella, iar din procentul stabilit, Grupul va reține chiria spațiului. Restul sumei va fi virată în contul operatorului, din care acesta își va plăti angajații, iar restul îi rămâne antreprenorului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De asemenea, operatorul trebuie să se înscrie sub marja de pierderi de marfă de 1,2% pe care o înregistrează Dulcinella la momentul actual.

„Cei 15.000 de euro reprezintă nu doar o garanție pentru toate echipamentele pe care le ia în custodie și pe care le găsește în locație, ci ne și dă siguranța că știe să facă business”, menționează Sergiu Diaconu.

Francizarea presupune o taxă de 10.000 de euro și o investiție între 80.000 și 120.000 de euro în amenajarea spațiului, dacă locația este stradală, sau până la 50.000 de euro dacă este vorba de amenajarea unei insule într-un mall sau complex comercial.

Antreprenorii vor plăti o redevență lunară de 5% și o taxă de marketing de 1.500 RON pe lună.

„O franciză este business-ul antreprenorului, sută la sută. El este proprietarul companiei, el face toate încasările pe propriul SRL, angajații sunt ai lui, chiria la fel, el recrutează și formează personalul, interacționează cu clienții și monitorizează performanțele financiare ale afacerii. Noi venim cu produsele și cu know-how-ul, training și livrare”, spune Sergiu Diaconu.

Dulcinella Group va continua deschiderea de magazine proprii, pe care apoi le va pune la dispoziția antreprenorilor fie prin operare, fie prin francizare. Extinderea se va face în orașele aflate la o distanță de aproximativ 150 de kilometri de București și în zona Moldovei.

„Spațiile ideale pentru noi sunt de 70 de metri pătrați”, adaugă Sergiu Diaconu.

Dulcinella exportă produse către țări precum Marea Britanie, Bulgaria și Spania și intenționează să ducă francize în aceste zone din diaspora, dar și în alte țări precum Franța, Italia, Portugalia, Irlanda.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.