Wendy’s, unul dintre cele mai cunoscute branduri de fast-food din lume, a intrat oficial pe piața din România în această lună și joi a deschis prima sa locație în București, după ce săptămâna trecută a deschis primul restaurant în Iași.
Brandul susține că se diferențiază de restul firmelor din domeniu prin „calitatea mâncării. Vita este prospătă, puiul nu este tocat… calitatea e sigur peste orice alt competitor”, a declarat Radu Bolohan, vicepreședinte JKC Capital, scrie G4Food.
Economedia a anunțat anterior că Wendy’s intră în România și are în plan să dezvolte sute de restaurante în Europa în următorul deceniu, începând cu 2025.
Compania anunță că recrutează în mod activ candidați la franciză bine stabiliți pe piețele europene pentru a contribui la extinderea amprentei sale de restaurante pe continent.
E.J. Wunch, președinte internațional al The Wendy’s Company, a declarat: „Ne continuăm călătoria pentru a deveni un brand cu o semnificație globală crescută, iar Europa este o piață de creștere strategică de mare prioritate pentru a extinde prezența Wendy’s la nivel internațional. Pentru a ne accelera impulsul, ne concentrăm pe construirea de relații cu francizați care împărtășesc ambiția noastră de a crește și de a extinde amprenta restaurantelor Wendy pe continent”.
Wendy’s are peste 7.000 de restaurante în peste 30 de piețe și teritorii.