Constructorul auto francez Renault este dispus să furnizeze tehnologie către alți producători auto, pentru a ajuta la creșterea producției totale de vehicule cu aceleași caracteristici și a le face astfel mai ieftin de produs, a declarat marți directorul general Luca De Meo, transmite Reuters, potrivit Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cetățean italian, Luca De Meo a spus la o audiere în Parlamentul de la Roma că Renault nu este descurajat de recentul eșec al încercării de a coopera cu grupul auto german Volkswagen. „Rămânem complet deschiși”, a spus Luca De Meo.

Renault, care de-a lungul anilor a cooperat pe anumite segmente de piață cu mai mulți rivali, inclusiv Mercedes și Fiat, a început anul trecut discuțiile cu Volkswagen cu privire la dezvoltarea unei versiuni electrice accesibile a modelului Renault Twingo. După câteva luni, Volkswagen a decis să pună punct acestor discuții.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Luca De Meo a precizat marți că partajarea tehnologiilor, inclusiv a platformelor, adică a arhitecturilor care pot sta la baza mai multor modele diferite, ar putea fi o idee deosebit de utilă pe segmentele automobilelor mici și ale vehiculelor comerciale.

„În mod normal, acestea necesită investiții mari pentru marje mici”, a spus De Meo.

Săptămâna trecută, cu ocazia unui eveniment comun cu președintele Stellantis, John Elkann, De Meo a afirmat că Renault nu face profit de pe urma anumitor modele mici, adăugând că între 2015 și 2030, din cauza reglementărilor, costurile pentru un vehicul Renault din clasa medie vor crește cu 20%, iar în cazul automobilelor mici cu 40%.