Heineken, unul dintre cei mai mari producători de bere la nivel global, a implementat „Hoppy” – un chatbot intern bazat pe inteligență artificială și dezvoltat pe SAP Business Technology Platform, a anunțat compania de IT, conform Softlead.

Soluția oferă acces instant la date în timp real, automatizează sarcini și îmbunătățește semnificativ procesele interne, contribuind la o cultură organizațională mai eficientă și mai orientată spre date.

Activă în peste 70 de țări și cu o rețea globală de peste 165 de fabrici de bere, Heineken și-a propus să simplifice accesul la date, astfel încât angajații să poată căuta și analiza rapid informațiile, în limba preferată.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Decizia Heineken de a utiliza SAP Business AI pentru chatbot-ul său intern exemplifică o abordare inovatoare pentru a reimagina eficiența operațională și responsabilizarea angajaților.”, a declarat Manos Raptopoulos, Chief Revenue Officer pentru APAC, EMEA și MEE la SAP.

Conform companiei, prin utilizarea procesării avansate a limbajului natural cu date din mai multe sisteme, Hoppy elimină nevoia de căutări manuale care consumă mult timp și permite utilizatorilor să se concentreze pe sarcini mai strategice și mai de impact. Prin intermediul soluției SAP Datasphere, compania dispune acum de un model de date unificat care îmbunătățește accesul la date și capacitatea de extindere.

„Construirea și integrarea agenților nu este întotdeauna o călătorie ușoară. Mai sunt încă multe de descoperit”, a declarat Andre van Schuijlenburg, director al departamentului de gestionare globală a proceselor la Heineken.

De când Hoppy a fost introdus în cadrul unor platforme precum Microsoft Teams, Heineken a observat că timpul necesar personalului specializat în extragerea informațiilor a scăzut de la 15 minute la 1 minut, susțin reprezentanții companiei.  Cu funcționalitățile SAP Business AI ce stau la baza Hoppy, Heineken explorează, de asemenea, automatizarea sarcinilor repetitive pentru a îmbunătăți procesele de business și a eficientiza comunicarea și procesul decizional. În plus, cu o vizualizare unificată a datelor sale, Hoppy poate semnala acum lipsa informațiilor privind centrele de costuri în cadrul comenzilor de achiziții.