Mulți oameni sunt pasionați de lupta împotriva schimbările climatice, dar nu toată lumea ar trebui să conducă un vehicul electric cu baterie ca mijloc de combatere a schimbărilor climatice, a declarat joi Gill Pratt, șeful științific al Toyota Motor Corp, la Reuters Events Automotive Summit.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Comentariile lui Pratt, în timpul unei discuții despre vehiculele electrice, au părut să amplifice remarcile făcute în ultimul an de președintele Toyota, Akio Toyoda.

Toyoda și alți oficiali ai companiei au spus că vehiculele electrice vor juca un rol mai mare în reducerea emisiilor, dar ar trebui folosite și alte soluții, modelele hibride pe benzină-electric de la Toyota sau vehiculele electrice cu pile de combustie alimentate cu hidrogen.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

La conferința de joi, Pratt a spus că Toyota crede în „diversitatea sistemelor de propulsie” pentru a oferi clienților diferite instrumente pentru a reduce CO2.

“Nu este pentru noi să prezicem ce soluție este cea mai bună sau să spunem că doar asta va funcționa”, a spus el.

Stimulentele guvernamentale ar trebui să vizeze reducerea emisiilor de carbon, nu alegerea tehnologiei auto care este cea mai bună modalitate de a atinge aceste obiective, a adăugat Pratt, într-o referire la interdicțiile propuse asupra vehiculelor cu motor cu combustie internă (ICE), inclusiv a hibrizilor, ca mijloc de realizare a țintei de a deveni o lume liberă de emisii de carbon.

Toyota s-a numărat printre marii producători de automobile care au sprijinit administrația Trump în încercarea de a împiedica California să-și stabilească propriile cerințe de zero emisii, dar compania a renunțat la acest sprijin la începutul acestui an.

Toyota a anunțat că intenționează să investească 13,5 miliarde de dolari până în 2030 pe bateriile EV, dar până acum planurile sale de a lansa vehicule electrice cu baterii noi (BEV) par relativ modeste în comparație cu cele ale producătorilor de automobile americani General Motors Co și Ford Motor Co, care cheltuiesc aproximativ 30 de miliarde de dolari fiecare până în 2025 pentru a electrifica mai multe linii de vehicule. Citeste mai mult

Directorii Toyota continuă să promoveze meritele vehiculelor hibride ale companiei, care sunt pe piață de mai bine de 20 de ani.