Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR) are o structură suplă, iar din 320 de angajaţi cât ar fi trebuit să aibă la ora actuală are doar 73 de posturi ocupate, a declarat, miercuri, pentru Agerpres, directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Precizările au venit în urma solicitării ministrului Transporturilor şi Infrastructurii, Ciprian Şerban, trimisă tuturor instituţiilor şi companiilor din subordine de a finaliza planurile de eficientizare/restructurare până pe data de 2 iulie.

“În cazul nostru, în cazul CNIR, situaţia e un pic mai deosebită. Noi, fiind o companie nouă înfiinţată, ne-am operaţionalizat acum circa un an. La partea de reorganizare nu prea avem ce să reorganizăm, deoarece am păstrat o structură suplă. Conform scrisorii de aşteptări, noi ar fi trebuit la ora actuală să avem 320 de angajaţi. În momentul de faţă, noi avem o organigramă cu 86 de posturi, din care sunt ocupate 73. Nu am angajat personal suplimentar. Aşteptăm întâi să vedem ce noi proiecte ne va aloca ministerul, care va fi strategia de viitor pe termen mediu şi lung şi abia ulterior vom dezvolta structura. Oricum, eu îmi doresc să angajez cât mai puţin personal la centru. Cam e suficient ce avem la ora actuală. Ce vom angaja? Vom angaja în teritoriu pe fiecare şantier”, a afirmat Budescu.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Pe partea de eficientizare a activităţii, şeful CNIR a subliniat că s-a digitalizat tot ce s-a putut.

“La partea de eficientizare a activităţii, noi deja am avut în vedere tot ce înseamnă digitalizare, ce am putut digitaliza. La noi sunt pe site traseele KMZ (hărţi foarte detaliate – n. r.) ale fiecărui proiect, avem pontaj electronic, avem aplicaţii interne de gestionare a resurselor umane, avem GPS pe fiecare maşină. Am lansat şi o aplicaţie care să ajute participanţii la trafic şi persoanele să identifice dacă le sunt afectate terenurile de proiectele derulate la CNIR. Îmbunătăţim în acest moment această aplicaţie, astfel încât eu zic că suntem destul de la zi cu ceea ce priveşte partea de organizare şi structura internă, încât nu avem nevoie să facem reorganizări”,a susţinut acesta.

În ceea ce priveşte partea salarială, Gabriel Budescu a precizat că la CNIR nu se acordă sporuri pentru condiţii vătămătoare, ci un spor de implementare pe proiecte de fonduri europene.

“Până acum n-am văzut nimic definitiv. O să vedem dacă se vor reduce acele sporuri. Nu avem sporuri de periculozitate sau ce s-a mai vehiculat prin presă. Avem sporul de implementare, implementare pe proiecte cu fonduri europene, într-adevăr, aici avem un spor şi mai există un spor de vechime. Dacă aceste sporuri vor fi reduse, limitate în vreun fel, da, vom fi şi noi implicaţi şi ne vom alinia acestui efort comun de a salva bugetul, să zic aşa”, a adăugat oficialul CNIR.