Producătorul de alimente artizanale „Răzvan Idicel” vizează o dublare a cifrei de afaceri, de la 2,5 milioane de euro la 5 milioane de euro până în 2028, potrivit unui anunț de recrutare publicat recent de companie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pentru a sprijini extinderea, brandul caută un Growth Manager care să preia coordonarea operațiunilor zilnice, să optimizeze profitabilitatea și să contribuie la scalarea sustenabilă a businessului.

„Răzvan Idicel” este o afacere de familie. Brandul este cunoscut pentru produsele alimentare realizate în satul Idicel Pădure din județul Mureș, folosind metode tradiționale și ingrediente locale. În ultimii ani, brandul și-a construit o prezență solidă pe segmentul produselor artizanale și de origine controlată. Printre cele mai cunoscute produse sunt zacusca de casă și ciocolata cu pălincă.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Planurile de creștere vin într-un context în care consumatorii locali sunt tot mai interesați de produse autentice și sustenabile, iar piața produselor artizanale este în plină dezvoltare.