BIPA, cea mai mare rețea de drogherii din Austria, care are o politică de magazine cu prețuri mici, se pregătește să intre pe piața din România și angajează personal.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

BIPA, parte din Grupul REWE, care a intrat pe piața din România în 2001 cu lanțul de supermarketuri discount Penny, are peste 500 de drogherii în Austria și 139 de magazine în Croația.

Bipa Romania Drogherie, filiala românească a BIPA, a început deja procesul de angajare.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Bipa Romania Drogherie angajează manageri de magazin în București, Ilfov și Pitești. Candidații potriviți pentru această poziție au experiență în vânzări cu amănuntul și managementul echipelor, sunt orientați către client și rezultate.

Manager de district, recrutat de Bipa în București și Ilfov. Candidații eligibili pentru această poziție au cel puțin trei ani de experiență în managementul vânzărilor cu amănuntul într-o funcție similară, sunt familiarizați cu legislația muncii, vorbesc fluent engleza și, de preferință, germana.

Cumpărător tehnic, recrutat de Bipa în București și Ilfov. Candidatul ideal a absolvit o școală profesională sau liceul, are cunoștințe de limba engleză la nivel intermediar și deține permis de conducere categoria B.

Manager de proiect pentru extindere, recrutat de Bipa în București și Ilfov. Candidații eligibili au studii superioare, experiență în managementul de proiect și/sau autorizații de construcție, experiență în extindere și cunoștințe de legislație imobiliară. Candidații potriviți au cunoștințe de limba engleză la nivel intermediar și permis de conducere categoria B.

Specialist în social media și digital cu cel puțin patru ani de experiență în domeniu și cunoștințe avansate de limba engleză, recrutat în București.

Candidaților li se oferă zile de concediu suplimentare, tichete de masă și asigurare medicală privată, conform anunțurilor de recrutare.

Planurile BIPA erau de a se extinde în România din anul 2026.

„Suntem mândri să ne extindem și mai mult prezența pe piață. România are condiții economice excelente, care nu numai că promovează o creștere dinamică, dar oferă și o infrastructură bună care creează condițiile ideale pentru investiții și poziționează țara ca o locație promițătoare pentru succes durabil”, a declarat Markus Geyer, Managing Director BIPA.

Bipa România va fi administrată de austriacul Martin Gaber, care va prelua funcția de Managing Director și, prin urmare, responsabilitatea pentru BIPA România de la 1 iunie 2025.

Fondată în 1980 de Karl Wlaschek ca o companie-soră a Billa, Bipa a devenit rapid un nume important pe piața produselor de îngrijire personală.

În 1996, a fost achiziționată de grupul Rewe, iar astăzi operează ca parte a Rewe International.

Cu peste 500 de magazine în Austria, Bipa oferă un portofoliu de 15.000 de produse, incluzând mărci proprii precum BI CARE, BI LIFE și LOOK BY BIPA. La nivel global, retailerul deservește peste 3 milioane de clienți anual și are 4.400 de angajați.

Expansiunea regională a început în 2007, odată cu intrarea pe piața din Croația, unde rețeaua a ajuns la 139 de magazine și 860 de angajați.

Acum, Bipa își îndreaptă atenția spre România, unde va concura direct cu DM drogerie markt, prezent în țară de 17 ani.

În prezent, brandul deține 153 de drogherii în întreaga țară, după ce în 2023-2024 a deschis 17 magazine noi în România, investind circa 110 milioane de lei.

Noua competiție ar putea duce la o diversificare a ofertei și la prețuri mai competitive pentru consumatorii români.

Grupul REWE operează peste 400 de magazine Penny la nivel local, cu aproximativ 7.500 de angajați.