România a construit, încet, dar sigur, un produs turistic puternic și are în continuare un potențial turistic uriaș , însă dezvoltarea infrastructurii este factorul decisiv pentru ca destinații precum Brașov și Sibiu să își poată multiplica numărul de vizitatori, a declarat Frank Reul, vicepreședinte pentru dezvoltarea Accor Premium în Europa de Est, Balcani, Italia și Grecia, într-un interviu pentru Economedia.

https://www.youtube.com/watch?v=8doqV8U9rYw

Editare și montaj: Andrei Tinca / Echipa Studio G4Media

„În România, potențialul este nelimitat. Dacă te uiți astăzi la un oraș precum Brașov sau Sibiu, dacă aceste orașe ar fi ușor accesibile din București, ar putea cu ușurință să își dubleze sau tripleze numărul de vizitatori. Așadar, foarte mult are legătură și cu infrastructura”, a spus Reul.

Oficialul Accor a subliniat că turismul românesc are două direcții esențiale de dezvoltare: experiențele oferite vizitatorilor și infrastructura care să le susțină. „Clientul caută experiențe, deci poți construi experiențe incredibile în România. Și apoi trebuie să ai infrastructura care să le susțină”, a adăugat acesta.

Reul a remarcat și rolul aeroporturilor regionale, care pot atrage fluxuri noi de turiști, dar și importanța evenimentelor organizate de orașe, cu participarea localnicilor. „Este important ca orașele să construiască evenimente, de exemplu ce se întâmplă la Cluj, care sunt făcute pentru localnici, dar la care se alătură și călătorii. Dacă ai evenimente doar pentru turiști, localnicii se supără. Vizitatorul care interacționează cu localnicii și cheltuie bani local este cheia. Cred că în acest sens mai este încă foarte mult de făcut în România”, a subliniat vicepreședintele Accor.

Fără strategie centralizată, compensează inițiativa privată

El consideră că piața românească are încă un spațiu important de creștere și a lăudat spiritul antreprenorial local.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Sincer să fiu, cred că România se descurcă remarcabil de bine. Dar nu pentru că există o strategie centralizată, ci pentru că la bază există spiritul antreprenorial din România, vezi mari inițiative private, festivaluri, dezvoltări, Therme București – toate conduse de sectorul privat. Acest lucru este foarte bun, pentru că îl face foarte sustenabil pe termen lung”, a spus Reul.