Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzile din SUA (NHTSA) solicită informaţii de la Tesla în legătură cu noul mod de asistenţă pentru şofer denumit ”Mad Max”, care funcţionează la viteze mai mari şi cu un comportament rutier mai agresiv decât versiunile anterioare ale sistemului Full Self-Driving (FSD), trasmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pe reţelele sociale, mai mulţi şoferi au relatat că vehiculele Tesla care folosesc modul ”Mad Max” pot depăşi limitele legale de viteză.

NHTSA a confirmat că este ”în contact cu producătorul pentru a obţine informaţii suplimentare”, subliniind că şoferul rămâne responsabil pentru respectarea regulilor de circulaţie.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Agenţia a deschis la începutul lunii o investigaţie care vizează 2,9 milioane de vehicule Tesla echipate cu sistemul FSD, după zeci de rapoarte privind încălcări ale siguranţei rutiere şi accidente.

Până acum, NHTSA analizează 58 de incidente, inclusiv 14 coliziuni şi 23 de persoane rănite, unele dintre ele cauzate de maşini care au trecut pe roşu cu sistemul activat.

Tesla nu a comentat oficial, dar anterior a republicat un mesaj pe reţelele sociale care descria modul ”Mad Max” ca fiind capabil să accelereze şi să schimbe benzile ”cu o viteză incredibilă, dar într-un mod foarte lin, perfect dacă eşti în întârziere”.

NHTSA avertizează însă că sistemul FSD, deşi mai avansat decât Autopilot, nu transformă maşina într-un vehicul complet autonom şi poate ”induce comportamente care încalcă legile de siguranţă rutieră”.

Investigaţia face parte dintr-o serie mai amplă de verificări asupra tehnologiilor de conducere asistată ale Tesla, după mai multe accidente produse în condiţii de vizibilitate redusă şi intersecţii semaforizate.