Twitter a purtat discuții cu Clubhouse în legătură cu o potențială achiziție a platformei de rețea audio live. Potențiala valoarea a tranzacției ar fi fost undeva la 4 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg și TechCrunch, care citează surse apropiate discuțiilor.
Discuțiile ar fi avut loc în ultimele șapte luni, dar negocierile au încetat. În urmă cu doar câteva zile, Bloomberg anunța că platforma Clubhouse e interesată de o nouă rundă de finanțare, de aproximativ 4 miliarde de dolari. Mișcarea ar veni ca schimbare de strategie în urma eșuării negocierilor cu Twitter.
Twitter are propriul produs, foarte similar cu Clubhouse – este vorba de Spaces, o nouă opțiune care le va permite utilizatorilor să participe live la chat-rooms audio.
Clubhouse a fost lansată în martie 2020, două luni mai târziu având doar 1.500 de utilizatori și o valoare de 100 de milioane de dolari, dar a prins avânt în acest an, când Elon Musk a găzduit o conversație audio cu Vlad Tenev, CEO-ul bulgaro-american miliardar al companiei de servicii financiare Robinhood. La 1 februarie, Clubhouse, disponibilă exclusiv pe dispozitive iOS, trecuse de două milioane de utilizatori. Clubhouse devine un fenomen pe rețelele sociale. După Facebook, Twitter și Spotify, recent și LinkedIn a anunțat că testează și o experiență audio socială în aplicația sa, care să rivalizeze cu aplicația social-media audio a Apple, bazată exclusiv pe invitații, unde utilizatorii pot asculta interviuri, conferințe și discuții între oameni interesanți.