Audi întrerupe producția unei serii de modele din cauza lipsei de piese cauzate de invazia Ucrainei de către Rusia. Automobilwoche raportează că producătorul din Ingolstadt a trimis o scrisoare dealerilor europeni prin care le anunță că producția diferitelor modele va fi oprită pentru zile sau săptămâni.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Scrisoarea spunea că Q4 e-tron, A4, A5, A6, A7, TT, Q7 și Q8 sunt deosebit de afectate, iar compania a avertizat dealerii cu privire la „timpii de livrare semnificativ mai lungi” pentru aceste modele.

Producția va fi reluată pentru e-tron GT și R8 pe 28 martie și pentru A6 și A7 pe 4 aprilie. Se pare că un singur schimb de producție va fi reluat pentru A4 și A5 la Ingolstadt pe 4 aprilie, iar al doilea schimb revenind săptămâna următoare.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Se pare că producția limitată va fi reluată pentru Q4 e-tron, TT și Q8 până la mijlocul lunii aprilie.

Alte modele Audi precum A1, A3, Q5 și A8 sunt afectate doar într-o mică măsură, deși Audi a spus dealerilor că nu toate variantele de motor sunt disponibile.

Mai mulți producători de automobile se aprovizionează cu cablaje de la furnizori precum Leoni, Fujikura și Nexans din Ucraina, datorită proximității geografice a țării de fabricile lor, plus costurile mai mici cu forța de muncă calificată.

Potrivit Reuters, cablajele  sunt cea mai critică componentă auto exportată către Uniunea Europeană din Ucraina, reprezentând aproape 7% dintre toate importurile acestui produs

Într-o mașină sunt adunați circa 5 km de cabluri și sunt unice pentru diferitele modele de vehicule. Furnizorilor le-ar putea dura luni de zile să mărească capacitatea de producție în alte regiuni.

Grupul Volkswagen a încercat să obțină cablaje suplimentare din România, Ungaria, Tunisia, Maroc, Mexic și China, deși marca sa Skoda a declarat săptămâna aceasta într-o prezentare a veniturilor din 2021, furnizorul său ucrainean a reluat producția.

Nu numai Ucraina se bazează producătorii de automobile pentru componente. Rusia este al treilea furnizor de nichel din lume, folosit în bateriile vehiculelor electrice. Țara produce, de asemenea, 40% din paladiul mondial.