Compania aeriană ultra low-cost Blue Air a anunțat astăzi, 13 aprilie, deschiderea celei de-a patra baze din România, la Iași, cu 2 aeronave noi și introducerea a 11 noi rute.
Noua bază Blue Air de la Iași va folosi două aeronave, va opera până la 46 de zboruri pe săptămână către 13 destinații, vor exista 11 rute directe noi plus 12 zboruri de conexiune și va fi create 40 de noi locuri de muncă.
Noi rute din Iași în vara ’22:
- Bruxelles
- Barcelona
- Paris
- Dublin
- Londra
- Dusseldorf
- Munchen
- Roma
- Heraklion
- Mykonos
- Zakynthos
Krassimir Tanev, Director Comercial Blue Air: „Suntem încântați să anunțăm deschiderea noii noastre baze din Iași, care va oferi o conectivitate sporită prin cele două aeronave poziționate la Iași, 46 de zboruri săptămânale și 11 rute noi, legând Iașiul cu destinații cheie, precum Londra, Paris, Dublin, Barcelona, Dusseldorf, Bruxelles pe tot parcursul anului. Blue Air se angajează să-și consolideze în continuare poziția în Iași prin extinderea rețelei sale la 25 de destinații și prin pozitionarea a patru aeronave Boeing 737-MAX-8 în vara 2023”.
Romeo Vatră, Director General R.A. Aeroportul Iași: „Aeroportul Iași este al doilea aeroport regional din țară, ca număr anual de pasageri, și fiecare companie parteneră care investește la Iași contribuie direct la creșterea traficului. Odată cu lansarea noilor destinații Blue Air și conectarea regiunii cu hub-uri aeriene și centre importante în toată Europa și nu numai, avem certitudinea că ne vom menține pe un trend ascendent în ceea ce privește mobilitatea pe Aeroportul Iași. Am încheiat luna martie cu un număr de 120.000 de călători, o cifră mai mare chiar decât cea înregistrată înainte de pandemie, în primul trimestru al acestui an am înregistrat 220.000 de călători, iar cu aportul Blue Air vom putea depăși 1 milion de pasageri la finalul anului 2022. Creșterea bazei Blue Air în 2023 se va realiza concomitent cu extinderea infrastructurii aeroportuare, când vom beneficia de capacitate dublă de operare prin noul Terminal T4 și vom deveni mai atractivi pentru companii și călători.”