Tesla ar fi plătit o firmă de consultanţă pentru a monitoriza interacţiunile angajaţilor pe Facebook atunci când unii dintre ei doreau să formeze un sindicat la fabrica companiei din Fremont, California, relatează CNN, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

CNBC a invocat facturi şi „alte documente” care arată că MWW PR a monitorizat discuţiile angajaţilor de pe platformă cu privire la practicile de lucru ale companiei şi un proces pentru hărţuire sexuală. MWW PR a urmărit conversaţiile angajaţilor într-un grup de Facebook al angajaţilor Tesla din 2017 până în 2018.

Tesla şi MWW PR nu au răspuns imediat solicitării CNN Business de a comenta aceste informaţii. Tesla nu a răspuns nici unei solicitări similare a CNBC.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Într-o declaraţie pentru CNBC, MWW PR a declarat că „s-a consultat cu Tesla în 2017-2018 cu privire la un angajament amplu de comunicare internă într-o perioadă de creştere rapidă a companiei.

„Este o practică obişnuită să fie analizată acoperirea media şi conversaţia socială publică despre o companie pentru a obţine informaţii despre problemele şi percepţiile părţilor interesate cu privire la brand”, a transmis firma.