Tesla ar fi plătit o firmă de PR pentru a monitoriza angajații pe Facebook

tesla, masina electrica Sursă fotă: Unsplash

Tesla ar fi plătit o firmă de consultanţă pentru a monitoriza interacţiunile angajaţilor pe Facebook atunci când unii dintre ei doreau să formeze un sindicat la fabrica companiei din Fremont, California, relatează CNN, citat de News.ro.

CNBC a invocat facturi şi „alte documente” care arată că MWW PR a monitorizat discuţiile angajaţilor de pe platformă cu privire la practicile de lucru ale companiei şi un proces pentru hărţuire sexuală. MWW PR a urmărit conversaţiile angajaţilor într-un grup de Facebook al angajaţilor Tesla din 2017 până în 2018.

Tesla şi MWW PR nu au răspuns imediat solicitării CNN Business de a comenta aceste informaţii. Tesla nu a răspuns nici unei solicitări similare a CNBC.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Într-o declaraţie pentru CNBC, MWW PR a declarat că „s-a consultat cu Tesla în 2017-2018 cu privire la un angajament amplu de comunicare internă într-o perioadă de creştere rapidă a companiei.

„Este o practică obişnuită să fie analizată acoperirea media şi conversaţia socială publică despre o companie pentru a obţine informaţii despre problemele şi percepţiile părţilor interesate cu privire la brand”, a transmis firma.

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.