Vânzările retailerului de bricolaj Brico Dépôt din România au crescut cu 8,9% în primul semestru, în termeni comparabili față de aceeași perioadă din 2021 și cu peste 43% pe o bază comparabilă de 3 ani, anunță grupul Kingfisher.
De asemenea, la nivel local, vânzările înregistrate în prima parte a anului sunt superioare creșterii de piață estimate de companie pentru anul 2022, ajungând la 145 de milioane lire sterline.
Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România, a menționat: „Continuăm să înregistrăm rezultate solide la nivel local și încheiem primul semestru cu o creștere de 8,9%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Un factor important de creștere a fost diversificarea gamelor noastre de produse, atât online, cât și în magazinele fizice. În continuare, o mare parte din eforturile noastre se vor concentra pe proiectele pentru dezvoltarea unor servicii conexe, dedicate, fie că vorbim despre consultanță, livrare la domiciliu, montaj sau finanțare în rate fără dobândă”.
Grupul Kingfisher a raportat o creștere a vânzărilor de aproape 17% în primul semestru al anului fiscal (perioada februarie – iulie 2022), în comparație cu nivelurile pre-pandemie. Vânzările au fost în scădere cu aproximativ 4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Vânzările online au crescut cu 156% în ultimii 3 ani; Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut acestea au scăzut cu 19%.
Profitul din retail a scăzut cu 27,1% (la o monedă constantă a cursului), ajungând la 555 milioane lire sterline, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, când s-au înregistrat rezultate foarte bune în Marea Britanie și Irlanda.