Retailerul polonez Pepco încearcă să cucerească și piața grecească, sub conducerea unei echipe românești. Anca Sandu, șef pentru Europa de Sud: „În România am estimat că ne-am dori în jur de 250 de magazine și am ajuns la 400”

Pepco Sursa foto: Hello Shopping Park

O echipă de români se ocupă de intrarea retailerului Pepco pe piața din Grecia, unde abia a fost deschis primul magazin și se estimează un număr total de magazine format din trei cifre, scrie publicația grecească Sofokleous, potrivit Rador.

„Polonezii de la Pepco au deschis primul magazin în Grecia și se pare că au venit hotărâți să tulbure apele pe piața grecească, cu un plan de dezvoltare agresivă a unei rețele de magazine al căror număr încă nu îl precizează public, dar se pare că va fi un număr format din trei cifre pe baza experienței lor acumulate din prezența în România (peste 400 de magazine) și Bulgaria (peste 100 de magazine). Este vorba de două piețe cu care Grupul a decis să conecteze și piața grecească, plasând-o și pe aceasta sub conducerea echipei românești”, arată publicația.

După cum au anunțat șeful pentru Europa de Sud al Pepco, Anca Sandu, și directorul de dezvoltare pentru România, Bulgaria și Grecia, Bogdan Grigoriu, până la sfârșitul anului vor fi deschise în Grecia primele zece magazine ale lanțului, un lanț care se extinde rapid în toată Europa, cu îmbrăcăminte „de ultimă generație” – în principal pentru copii – dar și articole de uz casnic la prețuri deosebit de atractive.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Anca Sandu a refuzat totuși să prezinte întregul plan investițional al Pepco pentru Grecia, vorbind despre o evoluție dinamică ce se poate schimba. ”În România am estimat că ne-am dori în jur de 250 de magazine și am ajuns la 400”, a spus ea.

„Grecia este a 17-a piață pe care intrăm și în majoritatea dintre ele am reușit deja să ne construim un profil de lider”, a spus Bogdan Grigoriu, la rândul său, în timp ce Anca Sandu a subliniat că dezvoltarea este atât de rapidă „încât la fiecare doi-trei ani pe fiecare piață pe care o deschidem ne dublăm prezența”.

După mai mult de 18 ani de creștere continuă, Pepco deservește acum peste 20 de milioane de clienți pe lună, oferind cele mai mici prețuri la îmbrăcăminte pentru întreaga familie, articole pentru casă și jucării. Cu sediul central la Poznań, Polonia, compania are aproximativ 24.000 de angajați în 17 țări din Europa.

Primele 14 magazine Pepco s-au deschis în Polonia în 2004, apoi compania s-a extins în Cehia și Slovacia în 2013, iar între 2015 și 2017 a deschis magazine în Croația, Ungaria, Lituania, România și Slovenia. Începând cu 2018, au fost deschise magazine în Letonia, Estonia, Bulgaria, Italia, Serbia, Spania, Austria și Germania.