UE a organizat o petrecere de lansare “de gală” pentru metaversul său de 387.000 de euro, la care au participat doar 6 persoane, scrie Euronews.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

La începutul acestei săptămâni, Departamentul de ajutor extern al Comisiei Europene a găzduit o petrecere în metavers pentru a încerca să sensibilizeze publicul tânăr cu privire la activitatea pe care o desfășoară. Potrivit rapoartelor, doar șase persoane și-au făcut apariția digitală la eveniment.

Departamentul lucrează pentru a sprijini țările din întreaga lume, fie că este vorba de acordarea de granturi țărilor în curs de dezvoltare, fie că face investiții pentru a reduce sărăcia sau cu contribuții la finanțarea combaterii schimbărilor climatice.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Departamentul a cheltuit 387.000 de euro pentru platforma sa de metavers, concepută pentru a promova inițiativa Global Gateway a UE, care speră să investească 300 de miliarde de euro în construirea de noi infrastructuri în diferite țări.

Unul dintre participanții care a fost prezent la ceea ce a fost prezentat ca fiind un “eveniment de gală” a fost jurnalistul Vince Chadwick.

“După discuțiile inițiale, uimite, cu ceilalți aproximativ cinci oameni care au venit, sunt singur. Sunt singur”, a scris el pe Twitter.

Conceptul din spatele evenimentului a fost destul de simplu: să îi educe pe tineri cu privire la bloc și să îi atragă într-un spațiu în care să afle mai multe despre ceea ce face UE.

Un purtător de cuvânt al Comisiei a declarat pentru platforma media globală Devex că obiectivul a fost “creșterea gradului de conștientizare a ceea ce face UE pe scena mondială” în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, care se găsesc “în principal pe TikTok și Instagram”, care sunt “neutri cu privire la UE” și “nu sunt de obicei expuși la astfel de informații”.

Anunțat ca fiind o “petrecere pe plajă de 24 de ore” cu un fundal de insulă tropicală, Chadwick a raportat că la sosire, doar alți cinci invitați erau prezenți. Nu după mult timp de la începerea petrecerii, după ce au fost schimbate câteva cuvinte, invitații au început să plece, lăsându-l pe Chadwick ca ultim avatar în picioare.

Se crede că metaversul întunecat al Global Gateway a fost lansat la jumătatea lunii octombrie și este acum oficial live.

Contul de parteneriate internaționale al UE a descris-o ca fiind un loc în care oamenii se pot întâlni și “reflecta asupra problemelor globale pentru a face o diferență pentru viitorul nostru comun”.

Euronews Next a contactat Comisia Europeană pentru comentarii.