Opt din zece clienți ai supermarketului online Sezamo au comandat fructe și legume, în topul celor mai cumpărate produse alimentare în zilele de Crăciun fiind laptele, ceapa verde, zmeura, ridichile și castraveții, potrivit unei analize realizată de supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik.
Carnea de porc a fost preferata clienților Sezamo, reprezentând peste 60% din vânzările de carne. În ceea ce privește mezelurile, românii s-au orientat către produse mai ușoare, de pui, crenvuștii de pui artizanali fiind în topul vânzărilor la această categorie. De asemenea, 7 din 10 coșuri de cumpărături au inclus produse din categoria lactate și ouă.
La categoria desert, cel mai cumpărat produs de panificație a fost croissantul cu unt, iar cele mai cumparate dulciuri au fost mixurile de mini batoane de ciocolată multibrand. Prosecco roșu a fost alegerea principală în materie de băuturi alcoolice, iar apa plată la categoria non-alcoolice.
Cele mai cumpărate cadouri de la Sezamo au fost seturile cu design origami care conțin gel de dus spumant, lumânare parfumată, exfoliant și cremă de corp cu aromă de flori de cireș și lapte de orez de la un cunoscut brand de produse cosmetice.
În ceea ce privește împărțirea demografică, 54% dintre comenzile plasate pe Sezamo au fost făcute de către femei. Cea mai mare comandă plasată a costat peste 4.000 de lei.
Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m 2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată.