Acţiunile Renault au scăzut joi cu 7%, deoarece veniturile raportate de producătorul auto francez au fost chiar sub nivelul anticipat de analişti, în timp ce titlurile producătorului elveţian de alimente Nestle au coborât cu 2%, din cauza vânzărilor sub aşteptări, relatează CNBC, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cifra de afaceri a Renault Group a atins 37,4 miliarde de euro în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 21,1% faţă de perioada similară a anului 2022 (+25,3% la nivel constant al ratelor de schimb).

În trimestrul al treilea 2023, cifra de afaceri a Renault Group s-a ridicat la 10,5 miliarde de euro, în creştere cu 7,6 % faţă de perioada similară a anului 2022, (+13.8% la nivel constant al ratelor de schimb).

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

”Grupul Renault a obţinut din nou o performanţă puternică în trimestrul al treilea, veniturile totale crescând cu 13,8% la cursuri de schimb constante”, a declarat directorul financiar al Grupului Renault, Thierry Piéton.

El a spus că compania este încrezătoare în rentabilitatea sa pentru a doua jumătate a anului şi ulterior.

Nestle a ratat estimarea referitoare la vânzările aferente primelor nouă luni. Vânzările au fost afectate de preţurile mai mari ale produselor, a spus Nestle, deoarece consumatorii continuă să-şi limiteze cheltuielile pe fondul inflaţiei ridicate.

Creşterea preţurilor de 8,4% la Nestle a fost mai mică decât prognoza de 8,6% făcută de analiştii Reuters.

CEO-ul Nestle, Mark Schneider, a spus că este încrezător că creşterea internă reală va deveni pozitivă în a doua jumătate a anului şi ”va deveni din nou principalul motor al creşterii pe viitor”.