Mulți antreprenori, în special cei din afacerile bazate pe servicii, rămân prinși în ciclul de a adăuga mai multe servicii și pachete pentru a încerca să atragă diferite tipuri de clienți sau să crească rapid fluxul de numerar. Din păcate, mai multe oferte rareori reprezintă soluția, potrivit Entrepreneur.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Tendința de a adăuga mai multe servicii și oferte

Teoretic, o persoană ar avea sens să adauge o nouă ofertă. Dacă adaugă încă o ofertă, sigur își mărește aria de acoperire, nu? Ar crede că va întâlni mai mulți oameni acolo unde se află, va crește șansele de conversie și poate va aduce mai multe venituri recurente. În realitate, dacă adaugă oferte prea frecvent și prea rapid, marketingul devine diluat și confuz pentru publicul său. Consumatorul mediu poate ajunge să petreacă mai mult timp încercând să decidă ce să cumpere, în loc să beneficieze de un funnel de vânzări curat și fluid, potrivit sursei citate.

Apoi, odată ce a vândut câteva dintre ofertele sale de-a lungul timpului, devine foarte complicat să gestioneze aceste oferte. Timpul său se împarte, facturarea devine confuză, iar, din experiența observată, calitatea serviciului scade de obicei. Ceea ce începe ca un efort de creștere poate deveni rapid o capcană, consumând energia echipei. În schimb, cel mai bun activ de marketing este un mesaj clar și un proces de vânzare încrezător.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Oferte mai puține, dar mai bune

Un lucru eficient este ca omul de afaceri să se concentreze pe o ofertă principală care rezolvă o problemă mare, specifică, și să o perfecționeze la maximum. Când perfecționează ofertele în loc să le înlocuiască sau să adauge constant altele, are șansa de a obține același beneficiu de a ajusta oferta pentru piață, lucru pe care ar trebui să-l facă absolut, cu mai puțină confuzie pentru publicul său.

Odată ce lansează acea ofertă, ar trebui să înceapă să testeze mesajele prin A/B testing cu publicul său. Să observe ce rezonează și apoi să ajusteze treptat mesajele în această direcție. Să monitorizeze cât timp rămân clienții cu oferta. Să îi întrebe ce le place la ea și ce și-ar dori să includă, și poate să creeze un add-on pentru a răspunde nevoilor care apar.

Nu ar trebui să se interpreteze greșit. Este recomandat să încerce în continuare multe lucruri noi și să itereze rapid, eliminând ce nu funcționează și dublând ceea ce merge. Totuși, ar trebui să folosească aceste lecții pentru a itera pe ce are deja, în loc să lanseze ceva nou în fiecare zi. Acest lucru nu înseamnă că poate vinde doar un singur lucru pentru totdeauna. Dar dacă oferta principală nu se vinde, nu trebuie să presupună că are nevoie de o a doua. S-ar putea doar să fie nevoie să optimizeze ceea ce are.

Întrebări pe care să și le pună un antreprenor înainte de a lansa o nouă ofertă

Prima: Este optimizat complet marketingul, prețul și livrarea ofertelor sale actuale? Este suficient volum pentru a ști unde renunță oamenii în funnel-ul său de conversie existent și pentru a înțelege cum se simt clienții în legătură cu experiența lor?

A doua: Se poate gestiona cu adevărat o altă ofertă acum? Există capacitate care să o deservească?

A treia: Se rezolvă o problemă reală? Această ofertă va rezona cu publicul? Ce date sunt pentru a demonstra asta?

„Să presupunem că decide să amâne ideea acelei noi oferte. Dacă lucrurile par lente sau stagnante, există alte modalități de a genera momentum fără a crea un serviciu complet nou. Ar trebui să efectueze un audit al parcursului clientului, incluzând fiecare etapă a funnel-ului. Să observe unde renunță oamenii și ce îi spune acest lucru despre oportunitățile de îmbunătățire a pipeline-ului său”, potrivit articolului.

Citește articolul integral pe Entrepreneur.