744 de zboruri dintr-un total de 2.381 de curse programate au avut întârzieri mai mare de 30 de minute în ultima săptămână pe Aeroportul Otopeni, cel mai mare aeroport din România. Este o scădere importantă, cu 72 de zboruri mai puțin față de raportarea pentru perioada 28 iulie-3 august, când au fost 813 curse întârziate din 2.351 de curse programate.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Din cele 744 de zboruri întârziate, Wizz Air, Blue Air și Ryanair au 467 de curse fiind totodată, companiile care dețin și cea mai mare cotă de piață, pe a patra poziție în clasament fiind operatorul național, TAROM, transmite Compania Aeroporturi București.
„Curse întârziate și anulate în săptămâna 4 august – 10 august 2022 pe Aeroportul Internațional “Henri Coandă” București. În intervalul 4 august – 10 august 2022, pe Aeroportul “Henri Coandă”, un număr de 744 zboruri (aterizări și decolări) au înregistrat întârzieri mai mari de 30 minute, cu o scădere de 72 de zboruri afectate de întârzieri față de săptămâna anterioară. Numărul întârzierilor corespunde, în general, cotei de piață a companiilor aeriene pe AIHCB, astfel încât cele mai multe zboruri întârziate s-au înregistrat la Wizz Air (231 de zboruri), Blue Air (124 de zboruri), Ryan Air (112), și Tarom (91 de zboruri). În același interval de referință, un număr de 5 zboruri au fost anulate. În intervalul 4 – 10 august 2022, pe AIHCB au fost operate 2.381de zboruri (2170 regulate și 93 neregulate)”, a transmis CNAB.
La sfârșitul lunii sau la început de toamnă sunt așteptate primele curse regulate sau charter pe Aeroportul Băneasa după o pauză de operare (pentru cursele comerciale) de 10 ani. Aeroportul Băneasa, al doilea aeroport al Capitalei ar putea prelua până la 7-10% din traficul aerian de la Otopeni.