Magazinele din Marea Britanie se vor confrunta cu șase luni deosebit de dificile, deoarece clienții încearcă să facă față prețurilor mai mari cumpărând mai puțin, potrivit organismului care îi reprezintă pe comercianții cu amănuntul din Marea Britanie, citat de BBC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Vânzările vor crește doar cu cel mult 2,3% în prima jumătate a anului, preconizează British Retail Consortium (BRC). Dar vânzările ar trebui să se relanseze în a doua jumătate a anului, a precizat BRC.

Retailerii se confruntă, de asemenea, cu costuri mai mari, iar sprijinul guvernamental pentru facturile de energie ale firmelor urmează să se încheie în martie. Prima jumătate a anului va fi probabil dificilă pentru gospodării și retaileri, a declarat Kris Hamer, director de analiză la BRC.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

„Inflația continuă va face ca vânzările să pară că sunt în creștere, dar ne așteptăm la o scădere a volumelor, deoarece consumatorii continuă să își gestioneze cheltuielile”, a spus el.

Atunci când prețurile sunt în creștere, clienții pot ajunge să cheltuiască mai mult, chiar dacă cumpără mai puține articole. În cursul anului 2022, mulți clienți și-au restrâns cheltuielile, deoarece prețurile au crescut brusc, împinse în sus de războiul din Ucraina, de prețurile mai mari la energie și de efectul de propagare a pandemiei.

Vânzările ar putea crește cu doar 1% în prima jumătate a anului, a declarat BRC, cu 2,3%, cea mai mare previziune pentru perioada ianuarie-iunie. Cu toate acestea, BRC sugerează că perspectivele sunt mai bune pentru a doua parte a anului. BRC a declarat că vânzările ar putea crește cu până la 4,7% în a doua jumătate a anului.