Aproape jumătate dintre adulții din Marea Britanie reduc cantitatea de alimente pe care o cumpără, deoarece prețurile mari îi obligă să reducă cumpărăturile săptămânale de la supermarket, arată cele mai recente cifre oficiale ale Oficiului Național de Statistică (ONS), scrie The Guardian.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit ONS, 44% dintre adulții intervievați luna trecută au declarat că au cumpărat mai puțină mâncare – față de 18% la începutul anului.

ONS a declarat că scăderea cumpărăturilor de produse alimentare a avut un impact puternic asupra magazinelor și a vânzătorilor online din Marea Britanie – facturile mai mici la alimente fiind principalul factor care a determinat o scădere de 0,5% a vânzărilor cu amănuntul în Marea Britanie luna trecută.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Cu toate acestea, marile magazine și magazinele de articole de uz casnic au raportat, de asemenea, o reticență a consumatorilor în a cheltui ca urmare a creșterii costului vieții.

Agenția britanică de statistică a declarat că scăderea de 1,6% a volumului vânzărilor de produse alimentare pare să fie legată de inflație, care, măsurată prin indicele prețurilor de consum, a atins în luna mai un maxim al ultimilor 40 de ani de 9,1%.