Agenția britanică de statistică: Aproape jumătate dintre britanici au redus cheltuielile alimentare

alimente, mancare, legume Sursă foto: Unsplash

Aproape jumătate dintre adulții din Marea Britanie reduc cantitatea de alimente pe care o cumpără, deoarece prețurile mari îi obligă să reducă cumpărăturile săptămânale de la supermarket, arată cele mai recente cifre oficiale ale Oficiului Național de Statistică (ONS), scrie The Guardian.

Potrivit ONS, 44% dintre adulții intervievați luna trecută au declarat că au cumpărat mai puțină mâncare – față de 18% la începutul anului.

ONS a declarat că scăderea cumpărăturilor de produse alimentare a avut un impact puternic asupra magazinelor și a vânzătorilor online din Marea Britanie – facturile mai mici la alimente fiind principalul factor care a determinat o scădere de 0,5% a vânzărilor cu amănuntul în Marea Britanie luna trecută.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cu toate acestea, marile magazine și magazinele de articole de uz casnic au raportat, de asemenea, o reticență a consumatorilor în a cheltui ca urmare a creșterii costului vieții.

Agenția britanică de statistică a declarat că scăderea de 1,6% a volumului vânzărilor de produse alimentare pare să fie legată de inflație, care, măsurată prin indicele prețurilor de consum, a atins în luna mai un maxim al ultimilor 40 de ani de 9,1%.