Amazon a lansat un rival pentru Temu și Shein cu prețuri despre care spune că sunt „nebun de mici”

temu, shopping online, aplicatie de telefon Sursa foto: flickr.com

Amazon a lansat un nou punct de vânzare numit Haul, care limitează prețul produselor scoase la vânzare la 20 de dolari, într-un efort de a face față retailerilor low-cost Temu și Shein, scrie BBC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Gigantul cumpărăturilor online a prezentat Haul ca o experiență disponibilă doar pe mobil în aplicația sa Shopping pentru clienții din SUA.

Acesta spune că cumpărătorii se pot aștepta la „prețuri nebun de mici” la produsele Haul care „merită așteptarea” de până la două săptămâni pentru livrare.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Aceasta marchează incursiunea mult așteptată a platformei în vânzarea de bunuri mai ieftine cu termene de livrare mai lungi – un model de afaceri care a stimulat creșterea aplicațiilor de comerț electronic deținute de chinezi.

Jurnalista Bloomberg Amanda Mull a declarat pentru BBC în iulie că poziționarea ca un concurent pentru cei ca Temu ar fi o prioritate pe termen scurt pentru Amazon.

Ea a spus că Amazon a „creat obiceiurile de cheltuieli” ale consumatorilor occidentali, acționând ca un intermediar de încredere între aceștia și producători.

Dar îndepărtarea de opțiunile sale rapide de livrare și returnare pentru a imita practicile aplicațiilor Temu și Shein din ce în ce mai populare le-ar permite să le calce pe urme prin reducerea prețurilor, a spus ea.

Amazon a declarat că majoritatea produselor de pe Haul vor costa mai puțin de 10 dolari..

Acesta a citat exemple precum un set de trei lame de ras și un „set elegant de colier, brățară și cercei” disponibile la puțin sub trei dolari fiecare într-un comunicat de presă despre lansare.

Livrarea gratuită va fi, de asemenea, disponibilă pentru comenzile de 25 de dolari sau mai mult, cu livrare în una până la două săptămâni.

Dar producția în masă de produse ieftine a fost criticată din cauza îngrijorărilor legate de impactul transportului și al eliminării acestora asupra mediului.

„Găsirea de produse excelente la prețuri foarte mici este importantă pentru clienți și continuăm să explorăm modalități prin care putem lucra cu partenerii noștri de vânzare, astfel încât aceștia să poată oferi produse la prețuri ultra-joase”, a declarat Dharmesh Mehta, vicepreședintele Amazon pentru serviciile partenerilor de vânzare la nivel mondial.