Amazon.com a început să reducă numărul de articole pe care le vinde sub marcă proprie, pe fondul vânzărilor slabe, potrivit unor persoane apropiate situaţiei, citate de Wall Street Journal, transmite Reuters. Compania a discutat, de asemenea, posibilitatea de a renunţa în totalitate la afacerea sub marcă privată, pentru a reduce presiunea legată de reglementări, potrivit WSJ, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cu toate acestea, Amazon a spus că nu s-a gândit niciodată să închidă afacerea sub marcă privată.

”Continuăm să investim în acest domeniu, aşa cum au făcut de zeci de ani mulţi dintre concurenţi noştri din sectorul de retail şi care continuă să o facă şi astăzi”, a spus purtătorul de cuvânt al Amazon.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Vânzările dezamăgitoare pentru multe dintre articolele mărcii proprii au determinat parţial decizia de a le reduce, se arată în articolul WSJ.

În ultimele şase luni, conducerea Amazon a instruit, de asemenea, echipa sa de la divizia de retail sub marcă proprie să reducă lista de articole şi să nu mai repete comenzile pentru multe dintre ele, discutând totodată despre reducerea sortimentului său sub marcă proprie în Statele Unite cu mai mult de jumătate.

Decizia a fost luată după o evaluare a afacerii de către Dave Clark, un director vechi al Amazon, care a preluat funcţia de şef al afacerii globale de consumatori în ianuarie 2021.

Afacerea companiei sub marcă proprie a stârnit controverse, Comisia Europeană acuzând Amazon, în 2020, că îşi foloseşte dimensiunea, puterea şi datele pentru a-şi promova propriile produse şi pentru a obţine un avantaj nedrept faţă de comercianţii rivali care folosesc şi platforma sa.

Gigantul american de vânzări cu amănuntul online s-a oferit acum să se abţină de la utilizarea datelor vânzătorilor pentru propria afacere de vânzare cu amănuntul şi pentru produsele sale sub marcă privată.