Ferrari şi Amazon Web Services (AWS) au încheiat un acord prin care divizia de cloud computing a grupului Amazon devine furnizor de servicii cloud, învăţare automată şi inteligenţă artificială pentru producătorul de automobile de lux, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Acordul va permite Ferrari să îşi reorganizeze proiectarea şi testarea automobilelor, iar echipei Scuderia Ferrari Formula One să lanseze o platformă digitală destinată fanilor, a anunţat AWS într-un comunicat, citat de agenția News.ro.

”Împreună, companiile vor accelera ritmul de inovaţie în întreaga organizaţie Ferrari”, inclusiv în departamentul lor pentru maşinile de stradă, competiţiile GT, Ferrari Challenge şi echipa de Formula 1, a adăugat AWS.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Ferrari se va baza pe capabilităţile avansate ale AWS, învăţare automată, computing, stocare de date şi capacităţile bazei de date ”pentru a obţine rapid informaţii despre proiectarea şi performanţa maşinilor de stradă şi de curse”, a arătat AWS.

Ferrari a afirmat într-un comunicat separat că platforma de angajament pe care o va construi cu AWS are drept scop conectarea tot mai mare a fanilor Formulei 1 cu viaţa de zi cu zi a echipei sale de curse şi a piloţilor săi, ”prin instrumente de personalizare, conţinut exclusiv şi aplicaţii interactive”.

Detaliile financiare ale tranzacţiei nu au fost dezvăluite. Ca parte a parteneriatului, sigla AWS va apărea pe maşinile şi îmbrăcămintea şoferilor Scuderia Ferrari începând cu Marele Premiu al Franţei în acest weekend, a precizat AWS.