Amenzi de 60.000 de lei, date de comisarii de la Protecţia Consumatorilor la Kaufland Timişoara / Nereguli la ofertele de Black Friday

ANPC Sursa foto Inquam Photos Alexandra Pandrea

Comisarii de la Protecţia Consumatorilor Timiş au dat amenzi de 60.000 de lei în urma unui control făcut la magazinul Kaufland din Timişoara, fiind găsite nereguli legate de preţul produselor prezentate ca fiind oferte de Black Friday, potrivit news.ro. De asemenea, s-au găsit nereguli privind depozitarea unor alimente, acestea fiind retrase de la vânzare, şi s-a dispus oprirea temporară a activităţii la toneta alimentară din parcarea magazinului.

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Timiş a controlat, vineri, ofertele speciale de produse alimentare şi nealimentare de la magazinul Kaufland Timişoara, promovate în revista proprie, precum şi zona de alimentaţie publică.

Astfel, au fost constatate mai multe abateri: la 18 din cele 28 de produse alimentare şi nealimentare, prezentate în revista Kaufland ca fiind oferte de Black Friday, controlate, s-a stabilit că, în magazinul timişorean, se comercializau la acelaşi preţ ca înaintea perioadei de campanie.

De asemenea, la toneta de alimentaţie publică plasată în parcare, în vecinătatea întrării in magazinul Kaufland Timişoara, s-au constatat: utilizarea unui cuptor necurăţat si neigienizat de mult timp, cu resturi alimentare arse şi cu depuneri în strat gros de grăsime arsă, utilizarea unor grătare electrice necurăţate, neigienizate, prezenţa unor ventilatoare, în spaţiul de frig, necurăţate şi neigienizate.

În două vitrine de frig şi una caldă, de la Kaufland, în care erau depozitate diferite sortimente de mezeluri, brânzeturi, respectiv preparate calde, aceste produse nu erau depozitate la temperatura declarată de producător prin eticheta produsului.

Ca urmare, CJPC Timiş a dat amenzi contravenţionale în valoare totală de 60.000 lei şi a dispus oprirea definitivă de la comercializare a produselor alimentare afectate de regimul greşit de temperatură din vitrine şi oprirea temporară a prestării de servicii pentru toneta de alimentaţie publică de la Kaufland Timişoara.

UPDATE Compania Kaufland a precizat sâmbătă că a remediat imediat toate neconformităţile identificate de autorităţi la magazinul din Timişoara şi a stabilit măsuri care să prevină apariţia lor în viitor.

“Toate aspectele identificate de autorităţi au fost soluţionate în cel mai scurt timp. Am acţionat prompt în vederea remedierii imediate şi pentru a stabili măsuri care să prevină apariţia unor astfel de neconformităţi pe viitor. Activitatea magazinului nu a fost întreruptă şi în acest moment funcţionăm conform programului. Ne pare rău pentru ce s-a întâmplat în magazinul din Timişoara şi apreciem eforturile susţinute din partea autorităţilor din ultima perioadă. Vom colabora mereu cu acestea pentru a oferi clienţilor cele mai bune produse şi servicii”, se precizează în comunicatul remis de Kaufland.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *