Autoritatea Națională de Reglementare în Energie va acorda unei agenții de publicitate, selectată prin licitație publică, un contract de 10 milioane de lei ce vizează creație și difuzare în media și social media de materiale promoționale cu privire la drepturile consumatorilor de energie electrică și gaze din România și procedura de trecere de la un furnizor la altul. Contractul scos de ANRE în SICAP are două componente: prima vizează conceptul și creația spot-urilor și mesajelor, a doua vizează difuzarea lor. Autoritatea vizează atât media clasică, TV, presă scrisă, presă online, dar și social media, Google Ads-uri și influenceri.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Autoritatea motivează necesitatea acestei campanii din faptul că românii, confruntați cu creșterea puternică ale prețurilor energiei și cu plecarea/intrarea în piață a unor furnizori, au multe nelămuriri cu privire la ce drepturi au și cine îi poate ajuta cu diferite probleme, fapt vizibil din numnărul mare de petiții pe care Autoritatea le-a primit în 2022.

Iată unde ar vrea ANRE să-i apară mesajele: „a) Mass-media audiovizuală: – difuzarea spot-urilor video pe posturi TV; – difuzarea spot-urilor audio pe staţii radio; – distribuirea materialelor advertoriale pe portalurile de ştiri online; b) Mediul online: – organizarea de conferinţe/simpozioane cu experţi/influenţatori/formatori de opinie, din mediul on-line de specialitate; – derularea campaniei Google Ads în Rețeaua de Display Google pe site-uri ce difuzează ştiri de specialitate (aferente sectorului energiei) și generale. c) Social media: – distribuirea spot-urilor video scurte în cadrul reţelelor de socializare; – promovarea materialelor aferente campaniei pe reţele de socializare (Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIN, Twitter)”.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Întreaga campanie este programată pe opt luni, de la data semnării contractului cu agenția de publicitate, și este finanțată din venituri proprii ale ANRE. Ofertele se deschid în 20 februarie și vor fi departajate în funcție de preț și de numărul cât mai mare de difuzări și reach asumat de publicitar.

ANRE are finanțare proprie și înregistrează anual venituri de peste 30 de milioane de euro din perceperea de diferite taxe și tarife actorilor din piața de energie.