Aplicație de tip “Asistent digital auto”: Cea mai mare creștere în utilizare în 2023 va fi înregistrată pentru funcțiile de obținere a asigurării RCA și administrare daune

masina telefon sofer aplicatie auto Foto: Dreamstime

MyCar Assistant, aplicația românească concepută ca un asistent digital auto, care răspunde la toate nevoile proprietarilor de mașini, a încheiat 2022 cu peste 50.000 de vehicule înscrise în platformă, anunță dezvoltatorii. Planurile pentru 2023 vizează extinderea rețelei de parteneri, atragerea de noi investiții și atingerea unui număr de 200.000 de automobile în aplicație.

Creată pentru a veni în sprijinul șoferilor, ca o aplicație mobilă de gestiune a datelor scadente pentru mașini personale și flote, MyCar Assistant centralizează documente și obiecte, cum ar fi RCA, ITP, Rovinieta, sau extinctorul, trusa medicală și până la 100 de tipuri de notificări, astfel încât șoferii să fie informați din timp de statusul acestora.

Anul trecut, compania a atras noi investiții și a lansat o nouă versiune a aplicației, cu funcționalități ce permit utilizatorilor o experiență îmbunătățită.

„Am reușit să avem în 2022 o creștere organică, de aproximativ 10% lunar a numărului de vehicule care sunt înregistrate în aplicație. De asemenea, am încheiat noi parteneriate care ne permit să venim și mai mult în sprijinul clienților noștri. De exemplu, cu ajutorul MyCar Assistant, prin parteneriatul încheiat cu Autonom Assistance, aceștia au acum posibilitatea de a solicita o platformă de tractare oriunde în țară, la un singur click distanță. Tot direct din aplicație, prin parteneriatul cu Ritter Broker, șoferii pot obține asigurarea RCA, urmând ca, în curând, să implementăm o funcție care permite eliberarea acesteia în mai puțin de un minut”, a declarat Cristian Astaloș, fondator MyCar Assistant.

În topul orașelor cu cei mai mulți utilizatori sunt București, Cluj, Constanța, Timișoara și Brașov. Printre principalele funcționalități folosite de utilizatori în 2022, se numără verificarea notificărilor primite constant în aplicație, rapoartele cu situația generală a documentelor și a vehiculelor, evidența istoricului de mentenanță, situația asigurării RCA, administrarea șoferilor unei flote, administrarea daunelor, asistența privind starea vehiculelor sau evidența cheltuielilor.

Odată cu dezvoltarea proceselor curente, fondatorii se așteaptă ca cea mai mare creștere în utilizare în 2023 să fie înregistrată pentru funcțiile de obținere a asigurării RCA, administrare daune sau asset management.

Din cele peste 50.000 de vehicule înscrise în platformă, 38.000 sunt deținute de persoane fizice, în timp ce 12.000 fac parte din flote administrate pentru segmentul corporate. Pentru 2023, MyCar Assistant se așteaptă la o creștere de până la 150.000 de autovehicule înscrise de utilizatori persoane fizice și 50.000 deținute de companii. Totodată, tot pentru anul acesta, își propune să își extindă activitatea și pe plan internațional, alegând ca primă piață externă Republica Moldova, urmând ca, până la finalul lui 2023 aplicația să fie disponibilă și în alte 5 țări.

Aplicația a atras și clienți din zona corporate, printre aceștia numărându-se jucători din transport, servicii auto, construcții, IT, retail sau industria medicală, cu o medie de 50-60 de automobile per flotă, spun dezvoltatorii platformei.

MyCar Assistant este o aplicație gratuită pentru persoanele fizice, dar și pentru companii până la un număr de 5 autovehicule înregistrate.

MyCar Assistant este o aplicație românească concepută ca un asistent digital auto, ce oferă o gestiune a datelor scadente pentru mașini personale și flote, precum și asistență privind starea autovehiculelor, a intervențiilor efectuate, precum și evidența cheltuielilor și posibilitatea de a obține asigurarea RCA. Aplicația permite din 2022 și accesarea opțiunii de a de a solicita o platformă de tractare de oriunde din țară.

Foto: Dreamstime

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *