Austin Russell, tânărul de 26 de ani care a devenit miliardar în urmă cu un an, după listarea companiei sale Luminar pe bursă, crede că Elon Musk se află pe un drum greșit în ceea ce privește mașinile autonome și mizează pe tehnologia laser pentru conceperea unei mașini care nu mai are nevoie de șofer.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Russell a fondat Luminar în 2012, când era încă un adolescent și a renunțat la studiile la Universitatea Stanford pentru a se concentra pe dezvoltarea afacerii sale.

Întrebat de MarketWatch de ce fondatorul Tesla Elon Musk este atât de critic față de folosirea tehnologiei pe bază de laser Lidar (light detection and ranging) pentru ghidarea mașinilor autonome, Austin Russell a răspuns: ”Cei 50 de parteneri comerciali ai noștri și șapte din zece cei mai mari constructori auto din lume nu sunt probabil de acord cu Elon, alături de practic toți experții din industrie”.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Cred că că într-un fel se află pe o insulă, acolo. Când Elon a început cu ideile sale anti-lidar, a promis lumii că poate oferi o mașină complet autonomă plecând de la soluția camerelor video”, a notat el.

Însă, în opinia sa, aceste camere au capacitatea de a vedea anumite lucruri în spațiul 2D și de înțelege doar imaginea generală a ceea ce se întâmplă.

Problema cu Tesla, afirmă tânărul miliardar, este că mașina nu este deloc autonomă.

„Lidar îți oferă o adevărată înțelegere 3-D, nu o înțelegere 2D (a realității). În loc să îți ții mâinile pe volan și ochii la drum tot timpul, eliberează-ți mâinile și ochii, folosește telefonul, citește o carte, uită-te la un film. Într-adevăr autonom”, a declarat acesta, în interviul pentru MarketWatch.