Autostrada Buzău – Focșani: Contract de 10 milioane de euro pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 2, Vadu Pașii – Râmnicu Sărat/ 10 mai, termen-limită pentru depunerea ofertelor de execuție pe cele patru loturi dintre Buzău și Focșani

A7 Buzău Focșani Captură Video CNAIR

Compania de Drumuri a scos la licitație un contract de aproximativ 10 milioane de euro pentru supervizarea lucrărilor de execuție la lotul Vadu Pașii – Râmnicu Sărat, tronsonul 2 al Autostrăzii Buzău – Focșani (82 km) La licitația pentru execuția celor 4 loturi ale Autostrăzii Buzău – Focșani ofertele pot fi depuse până marți, 10 mai, întârzierea fiind cauzată de cele peste 600 de clarificări. Costul total al Autostrăzii Buzău – Focșani este de 7,2 miliarde lei, investiția fiind finanțată prin PNRR.

Contractul pentru supervizarea lotului de Autostradă cu o durată de 160 de luni înseamnă verificarea lucrărilor de execuție și urmărirea obiectivului în perioada de garanție. Valoarea contractului este cuprinsă între 45 și 53 milioane de lei, potrivit informațiilor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice.

„Obiectul contractului Servicii de Supervizare ,,EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA BUZAU – FOCSANI TRONSON 2 km 4+600 – km 35+400 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat” va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile și pentru a se asigura că Antreprenorul execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul lucrărilor”, arată informațiile din SEAP.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
– Tronsonul 1 (4,60 km): Buzău – Vadu Pașii
– Tronsonul 2 (30,80 km): Vadu Pașii – Râmnicu Sărat
– Tronsonul 3 (36,10 km): Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni
– Tronsonul 4 (10,94 km): Mândrești Munteni – Focșani Nord
Firmele care vor câștiga aceste contracte trebuie să finalizeze construcția în 20 de luni pentru Tronsoanele 1 și 4 și în 26 de luni pentru Tronsoanele 2 și 3. Primele două secțiuni ale Autostrăzii A7 Ploiești – Pașcani au șanse mari de finalizare la termenul stabilit prin PNRR- august 2026. Ofertele la contractul de supervizare pot fi depuse până la data de 29 iunie 2022.

Pentru informarea publicului constructorii sunt obligați să monteze camere web. „Pentru informarea publicului și urmărirea evoluției lucrărilor, Antreprenorul va realiza o cameră de date pentru prezentarea proiectului. Camera de date va conține, pe lângă stadiul lucrărilor conform Graficului Gantt și acces live, prin intermediul camerelor web, poziționate astfel: o cameră aferentă poziționării de șantier și alte două aferente punctelor de lucru”, arată caietul de sarcini.

Potrivit caietului de sarcini, pe lotul 2 sunt prevăzute 12 poduri și pasaje, iar pe lotul 3 sunt 18 pasaje. Pentru lotul 1, de lângă Buzău, tronsonul Buzău – Vadu Pașii are o lungime de 4,6 km și un cost estimat între 858 și un miliard de lei, în timp ce pentru lotul 4 cu cei 11 kilometri dintre Munteni și Focșani Nord, valoarea estimată este între 954 milioane și 1,1 miliarde lei. Finanțarea lucrărilor este asigurată prin PNRR (n.r în SEAP figurează POIM). Componenta financiară primește un punctaj de 70%, durata de execuție 21%, garanția minimă este de 6 ani, dar cu punctaj suplimentar pentru o garanție de 10 ani.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. O noua metoda de sifonare?
    Incapabilii ăia din CNAIR xe fac?
    Pazesc pepenii de pe marginea autostrazii?
    Nu e cu iz de Psd Buzau?
    😡

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.