BMW a început miercuri pre-vânzarea celei de-a şaptea generaţii a BMW Serie 7, prezentând pentru prima dată un sedan de lux integral electric, precum şi un model cu motor hibrid şi unul cu combustie internă, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Toate cele trei versiuni vor fi asamblate pe aceeaşi linie de producţie de la uzina BMW din Dingolfing, primele livrări la nivel mondial urmând să aibă loc din noiembrie 2022.

Preţul vehiculului electric i7, un concurent al vehiculului electric Mercedes EQS, va porni de la 119.300 de dolari în Statele Unite şi 135.900 de euro în Europa.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Directorul general Oliver Zipse a prezis că cererea pentru modelul ICE va fi mai mare în Statele Unite, unde există o reglementare mai puţin strictă a emisiilor de carbon decât în ​​Europa sau Regatul Unit.

”Pieţele din China, Europa şi America s-au dezvoltat destul de diferit. În Europa aveţi o piaţă în creştere a vehiculelor electrice (EV) pentru toate mărcile. În SUA aveţi o singură marcă care are un mare succes. Este complet diferit”, a spus Zipse la o masă rotundă la New York.

”Abordarea pe care o adoptăm pentru a pune flexibilitatea pe primul loc funcţionează mult mai bine.”

Trei sferturi din vehiculele electrice vândute în SUA în 2021 au fost maşini Tesla, comparativ cu doar 16,4% în Europa, marca Volkswagen fiind la doar aproximativ 1.200 de maşini în urmă, potrivit datelor firmelor de cercetare Cox. Automotive şi JATO Dynamics.

Zipse, care pledează de mult împotriva interzicerii totale a vehiculelor cu motoare cu combustie, a spus că companiile trebuie să aibă grijă să nu devină prea dependente de ţările care controlează resursele esenţiale pentru vehiculele electrice.

Creşterea preţurilor la materiile prime necesare bateriilor a făcut şi mai importantă continuarea investiţiilor în maşini cu motoare cu combustie, a adăugat directorul pentru vânzări, Pieter Nota, la o masă rotundă la München.

Toate maşinile din această serie vor fi echipate cu capacităţi de conducere autonomă de Nivel 3, dar producătorul auto aşteaptă permisiunile autorităţilor de reglementare pentru a activa funcţia – probabil că va dura aproximativ 1-1/2 an în Europa, a spus un purtător de cuvânt.