BMW a anunțat că și-a atins obiectivul de emisii impus de UE și se alătură multor producători auto diferiți care au declarat că și-au îndeplinit obiectivele pentru 2021, precum Volkswagen, Mercedes și Renault. Asta deși BMW nu a oferit, inițial, o țintă anume pentru electrificarea mașinilor produse.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

BMW intenționează să facă modelul Mini complet electric până în 2030, iar anul următor, o nouă fabrică un joint-venture cu chinezii de la Nice Wall este programată să înceapă producția a două Mini EV-uri pentru China și piețele internaționale.

Compania germană susține că, în Germania, 25% dintre toate vânzările brute ale modelelor BMW și 31% dintre toate vânzările brute de Mini au fost de mașini complet electrice, sau hibrizi plug-in.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

CEO-ul Oliver Zipse a declarat miercuri, citat de Automotive News Europe, că BMW va promova, în sfârșit, un obiectiv de vânzări de 50% mașini complet electrice până în 2030, sau aproximativ 1,5 milioane pe an. Diferitele puncte de referință pe care grupul speră să le atingă includ promovarea unor vânzări de mai mult de 30% de mașini cu sisteme de propulsie complet electrice sau hibride plug-in până în 2025.

Lipsa semiconductorilor din 2021 ar fi putut ajuta producătorii de automobile să-și atingă obiectivele de emisii, deoarece au dat prioritate producției de mașini electrificate și cu marjă mai mare.

Obiectivele de emisii au devenit în din ce în ce mai greu de îndeplinit începând cu 2020, când UE a stabilit un standard de referință general al flotei de 95 g/km, cu obiective de persoane determinate de masa comună a flotei.

O excepție pentru mașinile cu cele mai mari emisii a dispărut în 2021, iar un sistem de subvenționare care a atribuit o valoare dublă vânzărilor de vehicule electrice în 2020 este eliminată treptat și se poate termina în 2023.