Carrefour se extinde în Spania și anunță că a cumpărat 47 de supermarketuri şi magazine de proximitate de la El Corte Ingles

Carrefour Sursa foto: Facebook

Grupul francez de distribuţie Carrefour a anunţat că a ajuns la un acord cu grupul spaniol El Corte Ingles pentru a cumpăra 47 de supermarketuri şi magazine de proximitate marca SuperCor, în cadrul unei tranzacţii cu o valoare de 60 de milioane de euro, inclusiv datorii, informează Reuters.

Retailerul francez a precizat că această achiziţie îi va diversifica reţeaua şi amprenta geografică din Spania. Magazinele achiziţionate sunt amplasate în regiunile Madrid, Catalonia, Andalucia şi Comunidad Valenciana. Carrefour intenţionează să convertească magazinele achiziţionate în magazine de tip Carrefour Market, Carrefour Express şi Supeco.

Tranzacţia trebuie aprobată de autorităţile de reglementare şi ar urma să se încheie până la mijlocul anului următor.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În luna iulie a acestui an, Carrefour a raportat o creştere de 11,2% a vânzărilor comparabile în primul semestru, în condiţiile în care numai în trimestrul al doilea vânzările comparabile au crescut cu 10,3% în ritm anual.

Cu o reţea multiformat de peste 14.000 de magazine în aproape 40 de ţări, grupul Carrefour este unul dintre liderii mondiali în domeniul retailului alimentar. În 2022, Carrefour a generat vânzări de 90,8 miliarde de euro.