„Cârtițele” (tunnel boring machine sau TBM) care vor săpa tunelurile pentru linia de metrou din Cluj au ajuns în Florești. Ultimele componente pleacă astăzi din Portul Constanța, anunță Cluj24.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Componentele utilajelor TBM (Tunnel Boring Machine), cunoscute drept „cârtițe”, care vor săpa galeriile metroului din Cluj, au ajuns în Florești după un transport complex. Nu mai puțin de 32 de transporturi agabaritice au adus piesele din Portul Constanța, cel mai greu dintre acestea având 160 de tone.

Cristian Georgescu, technical supervisor la firma Holleman, a arătat pentru Cluj24 că transporturile s-au realizat fără incidente până în prezent, iar ultimele componente vor pleca astăzi din Portul Constanța.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Mai avem încă pe drum componente, astăzi pleacă din Portul Constanța ultimele componente. Mâine seară, cel târziu poimâine dimineață vor ajunge aici. Nu au fost incidente, datorită faptului că graficul a fost pregătit cu atenție în prealabil, totul a fost organizat pe baza unui proiect de transport, am făcut verificări amănunțite pe teren în prealabil, au fost trei trasee diferite pentru aceste componente, în funcție de greutatea lor. Graficul a fost realizat în funcție de ce ne-a comunicat CNAIR legat de tonajele de pe drumuri”, a declarat Cristian Georgescu.