„Cârtițele” (tunnel boring machine sau TBM) care vor săpa tunelurile pentru linia de metrou din Cluj au ajuns în Florești. Ultimele componente pleacă astăzi din Portul Constanța, anunță Cluj24.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Componentele utilajelor TBM (Tunnel Boring Machine), cunoscute drept „cârtițe”, care vor săpa galeriile metroului din Cluj, au ajuns în Florești după un transport complex. Nu mai puțin de 32 de transporturi agabaritice au adus piesele din Portul Constanța, cel mai greu dintre acestea având 160 de tone.

Cristian Georgescu, technical supervisor la firma Holleman, a arătat pentru Cluj24 că transporturile s-au realizat fără incidente până în prezent, iar ultimele componente vor pleca astăzi din Portul Constanța.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„Mai avem încă pe drum componente, astăzi pleacă din Portul Constanța ultimele componente. Mâine seară, cel târziu poimâine dimineață vor ajunge aici. Nu au fost incidente, datorită faptului că graficul a fost pregătit cu atenție în prealabil, totul a fost organizat pe baza unui proiect de transport, am făcut verificări amănunțite pe teren în prealabil, au fost trei trasee diferite pentru aceste componente, în funcție de greutatea lor. Graficul a fost realizat în funcție de ce ne-a comunicat CNAIR legat de tonajele de pe drumuri”, a declarat Cristian Georgescu.