„Cârtițele” pentru metroul din Cluj au ajuns la Florești / 32 de transporturi agabaritice de până la 160 de tone / „Au fost trei trasee diferite pentru aceste componente, în funcție de greutatea lor”

cartite cluj Sursa foto: Captură video

„Cârtițele” (tunnel boring machine sau TBM) care vor săpa tunelurile pentru linia de metrou din Cluj au ajuns în Florești. Ultimele componente pleacă astăzi din Portul Constanța, anunță Cluj24.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Componentele utilajelor TBM (Tunnel Boring Machine), cunoscute drept „cârtițe”, care vor săpa galeriile metroului din Cluj, au ajuns în Florești după un transport complex. Nu mai puțin de 32 de transporturi agabaritice au adus piesele din Portul Constanța, cel mai greu dintre acestea având 160 de tone.

Cristian Georgescu, technical supervisor la firma Holleman, a arătat pentru Cluj24 că transporturile s-au realizat fără incidente până în prezent, iar ultimele componente vor pleca astăzi din Portul Constanța.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
trazactii calcule sedintă
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

„Mai avem încă pe drum componente, astăzi pleacă din Portul Constanța ultimele componente. Mâine seară, cel târziu poimâine dimineață vor ajunge aici. Nu au fost incidente, datorită faptului că graficul a fost pregătit cu atenție în prealabil, totul a fost organizat pe baza unui proiect de transport, am făcut verificări amănunțite pe teren în prealabil, au fost trei trasee diferite pentru aceste componente, în funcție de greutatea lor. Graficul a fost realizat în funcție de ce ne-a comunicat CNAIR legat de tonajele de pe drumuri”, a declarat Cristian Georgescu.