Cel mai mare lanţ de supermarketuri din Franţa, Leclerc, cere marilor companii să-şi reducă preţurile, susţinând decizia rivalului Carrefour de a renunţa la Pepsico

raft, raion, magazin, supermarket, hipermarket, cumparaturi Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Preşedintele celui mai mare lanţ de supermarketuri din Franţa, E. Leclerc, a cerut tuturor marilor companii de bunuri de larg consum să-şi reducă preţurile, susţinând decizia concurentului Carrefour de a renunţa la produsele Pepsico, pe fondul negocierilor dure referitoare la preţuri, transmite Reuters, citată de News.ro.

Retailerii de produse alimentare din mai multe ţări, inclusiv Germania şi Belgia, au oprit comenzile unor produse în ultimul an, o tactică în negocieri pe care inflaţia a făcut-o mai combativă.

Într-o postare pe LinkedIn, Michel-Edouard Leclerc a spus: ”Trebuie să-i convingem în următoarea lună pe toţi aceşti furnizori mari care au făcut greşeala de a-şi creşte preţurile excesiv să le reducă acum sau să le modereze”.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Franţa a fost cuprinsă de o dezbatere asupra preţurilor produselor de bază, comercianţii cu amănuntul susţinând că creşterile de preţuri ale producătorilor sunt nejustificate.

Guvernul a cerut retailerilor şi furnizorilor să încheie negocierile anuale privind preţurile în ianuarie, cu două luni mai devreme decât de obicei, deoarece încearcă să reducă inflaţia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Carrefour a declarat că magazinele sale din Franţa, Belgia, Italia, Spania şi Polonia nu vor mai stoca produse precum Pepsi, Lay’s Crisps, Cheetos şi 7up, din cauza ”creşterilor inacceptabile de preţ”.

Conform raportului său anual 2022, Carrefour are peste 10.000 de magazine în cele cinci ţări, reprezentând mai mult de două treimi din amprenta sa globală.

Într-un comunicat, PepsiCo a declarat: ”Am discutat cu Carrefour de multe luni şi vom continua să ne angajăm cu bună-credinţă pentru a încerca să ne asigurăm că produsele noastre sunt disponibile”.

Piaţa franceză în ansamblu a reprezentat doar 1% din veniturile PepsiCo în 2022, conform cifrelor Nielsen analizate de Barclays.

E. Leclerc nu a răspuns imediat la o cerere de comentarii şi la întrebări despre dacă va retrage Pepsico sau oricare alte produse.

sursa: News.ro

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.