CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares, luat la întrebări despre soarta Opel de trei lideri de land din Germania

Opel pixabay.com

Liderii landurilor germane Renania-Palatinat, Turingia și Hessa, unde Opel are fabrici i-au scris joi lui Carlos Tavares, CEO al Stellantis, proprietarul producătorului de automobile, și i-au criticat lipsa de comunicare cu privire la planurile pentru Opel, despre care au spus că erodează încrederea publicului în companie, scrie Reuters.

Stellantis a dezvăluit presei la sfârșitul lunii trecute că fabrica Opel de la Eisenach va închide cel puțin trei luni din cauza lipsei continue de semiconductoare la nivel mondial.

Săptămâna trecută, Stellantis a confirmat că are în vedere să împartă atât fabrica Eisenach, cât și cea mai mare fabrică Opel din Ruesselsheim, Germania, în entități juridice separate, după ce ziarul Handelsblatt a raportat că au avut loc discuții.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Guvernele din Renania-Palatinat, Hesse și Turingia, statele în care se află cele trei fabrici germane ale Opel, nu au fost informate în legătură cu aceste decizii înainte ca informațiile să fie făcute publice, au spus premierii respectivelor landuri în scrisoarea adresată CEO-ului Stellantis, Carlos Tavares.

„Ne îndreptăm spre dumneavoastră cu această scrisoare din motive de îngrijorare, înainte ca încrederea să se piardă prin alte știri neașteptate din partea lui Stellantis”, afirmă în scrisoare liderii celor trei landuri.

Grupul francez PSA a achiziționat Opel în 2017 și a implementat reduceri profunde care au determinat compania să obțină profit pentru prima dată în aproape două decenii. PSA a fuzionat cu Fiat Chrysler la începutul acestui an pentru a forma Stellantis, acum al patrulea producător auto din lume.

CEO-ul Stellantis, Tavares, a clarificat necesitatea de a raționaliza cele 14 mărci Stellantis și de a ușura o problemă globală de supracapacitate, dar a promis anterior că eforturile sale nu vor implica închiderea fabricior Opel.

Cu toate acestea, săptămâna trecută oficialii sindicali au spus că se tem că compania va renunța la această promisiune în lumina lipsei de cipuri, despre care Tavares a spus anterior că se așteaptă să dureze până la mijlocul anului 2022.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: